اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شفافیت آرا از شیوع فساد ممانعت می‌کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: شفافیت آرا باعث خواهد شد که از شیوع فساد، ممانعت شود و البته وقتی که اظهارنظرها در منظر مردم قرار بگیرند دیگر جایی برای سوءاستفاده باقی نخواهد ماند.

شفافیت آرا  از شیوع فساد ممانعت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، به طرح شفافیت آرا اشاره کرد و  اظهار داشت: طرح شفافیت آرا برای بررسی بیشتر به کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس ارجاع داده شده و پس آز نیز به صحن علنی خواهد آمد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر بررسی لایحه بودجه سال 1400 در دستور کار است و هیات رئیسه مجلس باید تصمیم نهایی را برای زمان بررسی مجدد طرح شفافیت اتخاذ کند.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکلای ملت هستند، از این‌رو نباید در قبال ملت مخفی‌کاری وجود داشته باشد همچنین ادله کافی را هم برای اثبات آرا خود داشته باشد تا حریتش حفظ شود؛ ضمن اینکه مردم کشورمان، مسوولان شفاف و با صداقت را تحسین می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرا باعث خواهد شد که از شیوع فساد ممانعت شود و البته وقتی که اظهارنظرها در منظر مردم قرار بگیرند دیگر جایی برای سوءاستفاده باقی نخواهد ماند.

میرتاج الدینی بیان کرد: بنده موافق طرح شفافیت آرا بوده‌ام و در این زمینه نیز بارها به‌صورت شفاف اعلام کرده‌ام، چرا که مردم نامحرم نیستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول