اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خانه‌ای که به کلاس درس دانش ‌آموزان فریدنی تبدیل شد

مظفر قاسمی معاون آموزگار مدرسه چند پایه شهید خزائی موغان شهرستان فریدن که به همراه همسر فرهنگی خود افسانه خزائی با بروز جلوه‌های از ایثار معلمی خانه خود را به کلاس درس دانش‌آموزان روستا موغان تبدیل کردند.

خانه‌ای که به کلاس درس دانش ‌آموزان فریدنی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مظفر قاسمی معاون آموزگار مدرسه چند پایه شهید خزائی موغان شهرستان فریدن که به همراه همسر فرهنگی خود افسانه خزائی با بروز جلوه‌های از ایثار معلمی خانه خود را به کلاس درس دانش‌آموزان روستا موغان تبدیل کردند.

قاسمی معاون آموزگار آموزشگاه شهید خزائی موغان با با سابقه ۲۹ سال تدریس در دوره ابتدایی به همراه همسر خود معلمان این آموزشگاه  با تعداد ۲۴ دانش‌آموز به صورت چند پایه هستند که شیوع ویروس کرونا و عدم تمکن مالی دانش‌آموزان در تهیه گوشی و تبلت و همچنین ضعیف بودن اینترنت  و عدم وجود خط تلفن  ثابت در این روستا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  فاصله اجتماعی دانش‌آموزان را در ساعت غیر از ساعت آموزشی رسمی  به خانه خود آورده و خانه را به کلاس درسی برای دانش‌آموزان  داوطلب  به ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تبدیل کرده‌اند.  

وی در این باره اظهار داشت: معلمی فقط سر کلاس بودن و تدریس و آموزش کتاب‌ها و محتوای درسی نیست، معلم در هر مکان و زمان برای پیشرفت دانش‌آموزان خود فداکاری و خدمت می‌کند و احساس مسؤولیت  ما نسبت به دانش‌آموزان و عدم تکمن مالی بعضی از دانش‌آموزان باعث شد ما به صورت ویژه با دانش‌آموزان کار کنیم.

معاون آموزگار آموزشگاه شهید خزائی موغان در مورد احساس دانش‌آموزان در مقابل این عمل را این گونه بازگو کرده‌اند، گفت: احساس خوشحالی و آرامش دانش‌آموزان و استقبال و رضایت و همراهی بسیار زیاد خانواده‌های برای من لذت بخش بود و اگر باز هم در این شرایط قرار بگیرم با جدیت بیشتر این کار را انجام می‌دهم.

این معلمی  دلسوز در ادامه گفت: تنها انتظاری و درخواستی که از دانش‌آموزان دارم پیشرفت و تلاش برای خلق  آینده روشن برای خودشان، خانواده شان و کشور عزیزمان است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول