اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار هواشناسی‌‌؛ کاهش ۱۰ درجه ای دما در راه استان قزوین است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از امروز توده هوای سرد وارد استان قزوین می شود که موجب کاهش ۱۰ الی ۱۲ درجه ای دما در برخی از نقاط استان، خواهد شد.

هشدار هواشناسی‌‌؛ کاهش ۱۰ درجه ای دما در راه استان قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی (سطح نارنجی) سازمان هواشناسی، یک توده هوای سرد از امروز ۶ اسفندماه وارد استان می شود و موجب کاهش شدید دمای هوا خواهد شد.

وی افزود: کاهش دما  در برخی از  نقاط استان به ۱۰ الی ۱۲ درجه خواهد رسید و پدیده یخ زدگی مسیرها و سرمازدگی محصولات کشاورزی، دام و طیور نیز محتمل است. 

مهدیخانی با بیان اینکه اخطاریه های لازم به دستگاه های متولی ابلاغ گردیده است، گفت: به هم استانی ها توصیه می شود  از سفرهای غیر ضروری اجتناب نموده  و در صورت لزوم از همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم، سوخت کافی و... اطمینان حاصل کرده و از  از فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت گردی نیز خودداری نمایند. 

وی ادامه داد: به کشاورزان،گلخانه داران، پرورش دهندگان دام و طیور توصیه میگردد که نسبت به ذخیره سوخت و انجام تدابیر پیشگیرانه توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول