اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور بانوان ورزشکار روی سکوهای قهرمانی باید تقویت شود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فراهم کردن بسترحضور زنان با حجاب اسلامی در مسابقات و حضور آنان بر روی سکوهای قهرمانی از جمله اقداماتی است که باید تقویت شود، این موضوع در داخل و خارج الگوسازی کرد و ارزش‌های جمهوری اسلامی را انعکاس داد.

حضور بانوان ورزشکار روی سکوهای قهرمانی باید تقویت شود

به گزارش خبر‌گزاری فارس از اصفهان، مهین فرهادی‌زاد ظهر امروز در مراسم آیین تقدیر از نواب رئیس هیأت‌های ورزشی استان اصفهان اظهار کرد:  حضور بانوان اصفهانی در پست‌های کشوری و فعالیت آنان به عنوان الگو تبدیل شده است؛ در جلسه‌ای که برگزار شد بانوان نواب رئیس اعلام کردند که مشکلات مالی کمتری نسبت به دیگر استان‌های دارند که این نشان خوبی است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در دوران کرونا علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت ورزش به فعالیت خود ادامه داد و این حق هر جامعه ای است که زنان و مردان در کنار هم به تعالی برسند.

وی در ادامه بیان داشت: در بخش قهرمانی که عمده فعالیت‌های هیات‌ها و فدراسیون به این بخش مربوط است،  اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شده و با از بین رفتن ویروس کرونا شاهد فضای قهرمانی روان خواهیم بود؛  امکاناتی نیاز است تا بتوانیم قهرمانی ورزش بانوان را تامین کنیم.

فرهادی‌زاده ادامه داد:در بخش فرهنگی نیز فعالیت‌های مختلفی از جمله شاخص الگوی رفتاری فرهنگی صورت گرفته است؛ فراهم کردن بستر حضور زنان با حجاب اسلامی در مسابقات و حضور آنان بر روی سکوهای قهرمانی از جمله اقداماتی است که باید تقویت شود؛ این موضوع  در داخل و خارج الگو سازی کرد و ارزش‌های جمهوری اسلامی را انعکاس داد.

سید محمد طباطبایی، نیز در این مراسم اظهار داشت :یکی از پدیده‌هایی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت ورزش بود و بر روی برنامه‌های ما تأثیر گذاشت ؛ یکی از مشکلاتی که در شرایط شیوع ویروس کرونا ما را درگیر کرد فقر حرکتی بود؛ زنگ ورزش مدارس بود که می‌توانست این کمبود را جبران کند تعطیل شد، از طرفی این تعطیلی‌ها بر وضعیت روح و روان جامعه تاثیر گذاشت و ورزش باید در خط مقدم قرار می‌گرفت و این کمبود‌ها را جبران می‌کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، افزود: سال پیش با توجه تعطیلی المپیک برنامه‌های ما به سال جاری موکول شد و از طرف دیگر لیگ‌ها که تعطیل شد باید برای بازگشایی مجدد برنامه‌ریزی می‌کردیم، در حوزه ورزش حرفه‌ای نیز باید برنامه‌ریزی‌های صورت می‌گرفت تا این شرایط را پشت سر بگذاریم و خللی در ورزش استان ایجاد نشود، در استان اصفهان هم با مشکلات بیشتری مواجه بودیم به سبب این که در ورزش همگانی و در حوزه بانوان و آقایان پیشرو هستیم و تعداد تیم‌های فعالی که داریم؛ این نیاز به برنامه‌ریزی داشت که تحت همت و تلاش روسای هیأت‌های ورزشی توانستیم از آن شرایط خارج شویم و برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان و مسؤولان استان همکاری‌های لازم را با یکدیگر داشتند تا با رعایت پروتکل‌ها برنامه‌ها اجرا شود؛ امیدواریم این ویروس از بین برود تا بتوانیم مثل قبل برنامه‌های خود را اجرا کنیم ولی اگر همین شرایط باقی باشد باید بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم.

به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم از زوج‌های پرستار شاغل در بخش‌های کرونایی تقدیر به عمل آمد، همچنین از چندتن از پرستاران مسیحی نیز در این مراسم تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول