اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تقدیر از ایرانسل برای مشارکت عمومی در مدرسه‌سازی

در بیست‌ودومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز، از ایرانسل برای مشارکت عمومی در مدرسه‌سازی، تقدیر شد.

تقدیر از ایرانسل برای مشارکت عمومی در مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بیست‌ودومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز عصر سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، سخنگوی دولت، وزیر آموزش و پرورش، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سالن حجاب برگزار شد.

در این مراسم، که با توجه به شرایط کرونایی، با حفظ فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، تعداد کمی از خیران به طور حضوری و بیش از ۱۰۰۰ نفر از خیران مدرسه‌ساز به شکل آنلاین حضور داشتند؛ از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی، با اهدای لوح، تقدیر شد.

ایرانسل، به‌خصوص طی دو سال گذشته، در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی، توجه ویژه‌ای به ساخت و تجهیز مدارس در سراسر ایران کرده که از جمله می‌توان به طرح «مدارس درخشان»، احداث و بازسازی چندین مدرسه در استان‌های سیل‌زده و همکاری با سازمان نوسازی مدارس کشور در طرح‌های مدرسه‌سازی، به خصوص در پویش «آجر به آجر» و تسهیل مشارکت عمومی مردم در مدرسه‌یاری از طریق کد #۲۴* در شبکه ایرانسل، اشاره کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول