اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

میانگین مطالبات کارگران شهرداری خرم‌آباد به ۲ ماه رسیده است

مسئولان شهرداری خرم‌آباد اعلام کردند میانگین طلب کارگران فضای سبز از مجموعه شهرداری دو ماه بوده و آن‌ها تمام تلاش خود را جهت پرداخت این مطالبات به کار خواهند برد همچنین علت اصلی اعتراضات کارگران فضای سبز منطقه سه طی روزهای گذشته تغییر پیمانکار و استفاده این پیمانکار از نیروهای جدید است.

میانگین مطالبات کارگران شهرداری خرم‌آباد به ۲ ماه رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی روزهای گذشته تعدادی از کارگران فضای سبز منطقه ۳ خرم‌آباد در تجمعی نسبت به پرداختن نشدن مطالبات خود در ماه‌های گذشته اعتراض کردند همچنین آن‌ها نسبت به کارگیری زندانیان برای انجام کارهای مرتبط به فضای سبز اعتراض داشتند.

خبرنگار فارس نیز در راستای عمل به وظیفه سازمانی خود مبنی بر پیگیری این موضوع به سراغ معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد رفت.

عباس گرمه‌ای در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: هر ساله بر اساس قانون مسئولیت نگهداری و مراقبت از فضای سبز شهر خرم‌آباد را با برگزاری مناقصه به پیمان کاران واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مناقصه امسال یک تعاونی که وابسته به سازمان زندان‌ها بوده مناقصه مربوط به فضای سبز منطقه سوم خرم‌آباد را برنده شده است، افزود: این تعاونی با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان استان ایجاد شده و قرار است برای فعالیت‌های خود از خانواده زندانیان و خود زندانیان استفاده کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: این مناقصه به صورت کاملا قانونی برگزار شده و در سلامت آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد.

گرمه‌ای با اشاره به موضوع اعتراض این کارگران تصریح کرد: این کارگران نیروهای شرکت پیمانکاری بودند که امسال مسئولیت فضای سبز این منطقه را بر عهده داشته‌اند و با توجه به برنده شدن پیمانکار جدید و اینکه این پیمانکار قصد استفاده از آنان را ندارد دست به اعتراض زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری مجموعه شهرداری در حوزه پرداخت مطالبات نیروهای رسمی، شرکتی و پیمانی با اولویت قرار دادن نیروهای فضای سبز و تنظیف عمل کرده است به طوریکه در شرایط فعلی کارگران فضای سبز منطقه یک شهرداری هیچ گونه حقوق عقب افتاده‌ای ندارند و میزان حقوق عقب افتاده کارگران منطقه دو و سه خرم‌آباد به طور متوسط دو ماه است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: به دنبال این هستیم که تا پایان سال تا حد ممکن معوقات نیروهای شهرداری را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول