اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برخی روغن و مرغ یارانه‌ای در بازار آزاد می‌فروشند/ توزیع روزانه ۱۹۰ تن روغن نباتی و مرغ در گلستان

رئیس سازمان صمت گلستان با بیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم‌مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می‌دهد، گفت: برخی افراد این اقلام را با قیمت یارانه‌ای خریده و در بازار آزاد می‌فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوص اقشار نیازمند است.

برخی روغن و مرغ یارانه‌ای در بازار آزاد می‌فروشند/ توزیع روزانه ۱۹۰ تن روغن نباتی و مرغ در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان با بیان اینکه روزانه ۱۹۰ تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می‌شود، اظهار کرد: روزانه ۹۰ تن روغن نباتی (خوراکی) و ۱۰۰ تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در بازارهای استان توزیع می‌شود و مشکلی در تولید و تامین این اقلام ضروری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: روند توزیع روغن نباتی و مرغ طی روزهای آینده در بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: گلستان در تولید مرغ و تخم‌مرغ از استان‌های مهم و قطب تولید این دو ماده پروتئینی است و با اقدامات انجام شده از سوی جهادکشاورزی و سازمان صمت، قیمت این مواد به ثبات لازم رسیده است.

طلوعیان به وضعیت توزیع روغن خوراکی در گلستان اشاره کرد و گفت: به سبب وجود ظرفیت‌های تولیدی مناسب در استان، به اندازه کافی روغن خوراکی تولید و توزیع می‌شود و اکنون توزیع این ماده خوراکی با توزیع روزانه ۹۰ تن به آرامش رسید.

وی با بیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم‌مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می‌دهد، افزود: همه افراد جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر، کارگران و کشاورزان باید از این یارانه بهره‌مند شوند اما برخی افراد این اقلام را با قیمت یارانه‌ای خریده و در بازار آزاد می‌فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوص اقشار نیازمند است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول