اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امضای تفاهم‌نامه با رویکرد اشتغال زنان روستایی

تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد فارس و سازمان تعاون روستایی فارس، با هدف توانمندسازی و اشتغال زنان مددجوی روستایی امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه با رویکرد اشتغال زنان روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل امداد فارس با بیان این خبر گفت: برخی عوامل اجتماعی، فرهنگی و ساختاری در کشور باعث زایش فقر و افزایش محرومیت در جامعه شده است که سرریز آن سبب مراجعه به کمیته امداد است.

بذرافشان بیان کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه، ایجاد و ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان زنان روستایی از طریق آموزش، کمک به بهبود فضای کسب و کار و کمک در بازار یابی و فروش محصولات نولیدی زنان روستایی است.

وی گروه هدف در این کار را افراد مستعد و متقاضیان واجد شرایط جدید از زنان روستایی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های مهم کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است که در حال حاضر، درصد قابل توجهی از جمعیت مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مفاد سند کاهش فقر استانهای کشور، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان تعاون روستایی استان فارس و کمیته امداد فارس منعقد می شود.

 هدایت الله رحیمی افزود: در تفاهم نامه مذکور که در راستای توسعه ینظام پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی تنظیم شده است، هم افزایی در منابع مورد استفاده در حوزه حمایتهای اجتماعی و تشریک مساعی بین بخشی در دستگاه های اجرایی مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول