اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بستری شدن ۱۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان شمالی

طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های خراسان شمالی ۳۱ مورد جدید از بیماران کرونایی بستری‌شده‌اند که شمار بستری شدن این بیماران را به ۱۳۰ نفر رساند.

بستری شدن ۱۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۳۱ مورد جدید از بیماران کرونایی بستری‌شده‌اند.

هم‌اکنون ۱۳۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این عدد در روز گذشته ۱۴۱ نفر بوده است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان متأسفانه حساسیت مردم نسبت به زدن ماسک کمتر شده و تجمعات و دورهمی ها در حال افزایش است و عروسی ها نیز با شرایط غیربهداشتی برگزار می شود که اثرات آن را در افزایش تعداد موارد بستری شاهد هستیم.

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در همین رابطه اظهار کرد: ویروس کرونا همان ویروس قبل است، اما هم شمار موارد ابتلا بیشتر شده و هم قدرت سرایت آن افزایش‌یافته که این ممکن است ناشی از تغییر در ژن‌های ویروس و حرکات و عملکرد آن در بدن افراد مختلف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این ویروس ممکن است در علائم بالینی با شدت بیشتری خود را نشان دهد و باعث مرگ‌ومیر بیشتر شود.

دکتر هاشمی گفت:اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی نادیده گرفته شود اسفند و فروردین سختی را پیش رو خواهیم داشت لذا خواهشمندیم تمام اقشار با زدن دو ماسک و دوری از تجمعات و تهویه مناسب محیط کار و منزل این بیماری را کنترل کنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول