اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| صعود سخت گیتی‌پسند به صدر جدول با درخشش احمدعباسی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شهروند ساری رفت که ادر پایان این دیدار با پیروزی گیتی‌پسند به پایان رسید.

لیگ برتر فوتسال| صعود سخت گیتی‌پسند به صدر جدول با درخشش احمدعباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در گروه الف پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان  به مصاف شهروند ساری رفت.

بازی با فشار بی‌امان بازیکنان گیتی‌پسند روی دروازه شهروند ساری آغاز شد که در همان ابتدای کار روی یک سانتر سعیداحمدعباسی توانست گل اول بازی و گیتی‌پسند را به ثمر رساند؛ پس از آن در 3 دقیقه ابتدای بازی بازهم این گیتی‌پسند بود که بر بازی حاکم بود.

پس از آن رفته رفته این شهروند بود که توانست به بازی بازگردد و حملاتی را نیز روی دروازه گیتی‌پسند ترتیب دهد اما بازهم این گیتی‌پسند بود که تیم برتر میدان بود.

در ادامه بازی و در میانه‌های نیمه اول نیز بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و هردوتیم حملات نصف و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر انجام می‌دادند که خیلی جدی نبود.

در ادامه شهروند یک حمله روی دروازه گیتی‌پسند ترتیب دید که سپهر محمدی آن را دفع کرد و بلافاصله روی ضدحمله بازیکنان گیتی‌پسند توانست گل دوم خود را توسط سعید احمدعباسی به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم گیتی‌پسند و با شروع بازی، این بازیکنان شهروند ساری بودند که بلافاصله با حمله روی دروازه گیتی‌پسند توسط رضا قنبری گل اول خود را به ثمر برسانند.

در ادامه بیشتر این شهروند ساری بود که حملات خود را بر روی دروازه گیتی‌پسند افزایش داد و منجر به خطاهای مکرر بازیکنان گیتی‌پسند شد.

 در حالی که گیتی‌پسند حمله‌ای را روی دروازه شهروند ترتیب داده بود، اما این بازیکنان شهروند بودند که با دفع توپ و ایجاد یک ضدحمله سریع توانستند در دقیقه ۱۷ بازی مجددا توسط رضا قنبری بازی را به تساوی بکشاند؛ در ادامه این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که سعی کردند با ایجاد موقعیت‌هایی گل برتری به ثمر برسانند که در این مورد موفق نبودند و در پایان این بازی در نیمه اول با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم یک ضربه ایستگاهی برای بازیکنان گیتی‌پسنده گرفته شد که بازهم این سعید احمدعباسی بود که با یک ضربه مستقیم توپ را به قعر دروازه گیتی‌پسند فرستاد تا گل سوم خود و گیتی‌پسند را به ثمر برساند.

پس از آن بازهم بازیکنان گیتی‌پسند بودند که به حملات خود ادامه دادند و چند ثانیه پس از به ثمر رساندن گل سوم تیم خود، بازهم سعید احمد عباسی بود که که با یک شوت خارج از محوطه جریمه گل چهارم خود و تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه باهم بازیکنان گیتی‌پسند برتری خود را حفظ کردند؛ شهروند نیز صاحب یک موقعیت شد که با سپهر محمدی مانع به گل رسیدن تیم شهروند شد.

در اواخر نیمه دوم هم بازی پایاپای ادامه پیدا کرد و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که در دقیقه ۳۷ بازی بازیکنان شهروند ساری با خوش‌شانسی توانستند دروازه سپهر محمدی را بازکنند.

در ادامه این گیتی‌پسند بود که حملات خود را افزایش داد؛ از سوی دیگر شهروند ساری که نیاز مبرم به برد در این بازی داشت از سیستم پاورپلی استفاده کرد به نتیجه نرسید و در پایان گیتی‌پسند در یک دیدار نزدیک توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و به صدر جدول گروه الف صعود کند.

کارت زرد: مهدی قلی‌زاده

کارت قرمز:

گل: سعید احمدعباسی(۲ و ۱۳ و ۲۱ و ۲۲)، رضا قنبری(۱۳ و ۱۷) و بلال اسماعیلی(۳۷)

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهران رضاپور، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ‌‌سفیدی، مسعود یوسفی، حمید احمدی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، قدرت بهادری، علیرضا وفائی، بهزاد رسولی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب شهروند ساری: طاها مرتضوی، مراد ناظری، حسین عظیمی، علی حسن‌پور، مهدی قلی‌زاده، محمدرضا کرد، عرفان حسین‌زاده، رضا قنبری، سجاد رنجبر، علی اکرمی، بلال اسماعیلی، بهداد شیخ‌احمدی

سرمربی: محسن خبیری

حواشی:

* وضعیت حضور سعید احمدعباسی زننده گل اول گیتی‌پسند در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود که وی توانست در این بازی حضور پیدا کند.

* گیتی‌پسند برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه پیروزی اصفهان از مهمان خود پذیرایی کرد؛ پیش از این همه بازی‌های خانگی گیتی‌پسند در ورزشگاه مخابرات برگزار شده بود.

*در بین دو نیمه باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند در مراسمی که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، در طرح ایران مهربان برای حمایت از اکرام ایتام استان شرکت کرد و مقرر شد افراد تحصیل‌کرده تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی در اولویت استخدام صنایع گیتی‌پسند قرار بگیرند و در زمینه 4 هزار کودک بی‌بضاعت استان اصفهان نیز مقرر شد اقدامات مؤثری صورت بگیرد.

* کادر فنی تیم شهروند اعتراضات زیادی را در نیمه دوم به داوری داشتند که داور نیز کمک مربی این تیم را به دلیل اعتراضات بی‌جا با کارت زرد جریمه کرد.

*محمد هاشم‌زاده مربی گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به خطای گرفته شده برای بازیکنان شهروند ساری از سوی داور با کارت زرد مواجه شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول