اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انتظار ناجا از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی| شرایط خاص کشور و پروتکل‌های ستاد کرونا را لحاظ کنید

فرمانده ناجا گفت: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در عرصه انتخابات در کارنامه ناجا وجود دارد و با مدد الهی و استفاده از تجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم خواهیم کرد.

انتظار ناجا از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی| شرایط خاص کشور و پروتکل‌های ستاد کرونا را لحاظ کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس،سردار "حسین اشتری" با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و یگان ویژه حافظان امنیت و آسایش مردم هستند، اظهار داشت: هیچ خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم از سوی پلیس برای تامین و حفظ امنیت آنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همان نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی، مانند یک امدادگر دلسوز به مردم خدمت رسانی می‌کند، برابر اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و سرسخت می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال آینده را پیش رو داریم و بر اساس تکالیف قانونی، تامین نظم و امنیت این رویداد بزرگ و ملی بر عهده نیروی انتظامی است، اعلام کرد: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در این عرصه در کارنامه ناجا ثبت است و در این انتخابات هم با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قانون‌مدار ما بهترین حامیان در این کار بزرگ هستند، افزود: انتظار داریم کاندیداها و ستادهایشان با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور و رعایت پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و لحاظ کردن ملاحظات، خودشان پیشتاز این عرصه باشند و کاری کنند که نیروی انتظامی صرفا همراه آنان باشد و توانش را در سایر حوزه ها مصروف کند.

سردار اشتری با تصریح اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، عنوان داشت: امیدواریم مردم عزیزمان همانگونه که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی، باعث کاهش آمار تلفات بوده اند، در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کرده و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت تر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول