اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ایثار شیمیدر قم به نیمه نهایی جام حذفی بسکتبال با ویلچر صعود کرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با کسب دو پیروزی متوالی برابر حریفان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ایثار شیمیدر قم به نیمه نهایی جام حذفی بسکتبال با ویلچر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در روز نخست رقابت‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن 22 بهمن تهران، حریفان خود را شکست داد تا پیش از بازی سوم مرحله مقدماتی مجوز صعود به نیمه نهایی این مسابقات را کسب کند.

در این دوره از بازی‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم ایثار شیمیدر قم در گروه نخست با تیم‌های، هیات ایلام، هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی رقابت می‌کند.

تیم‌های شهروند آمل، هیات خوزستان، هیات اردبیل و هیات تهران نیز در گروه دوم مرحله نخست این پیکارها رقابت می‌کنند، در شرایطی که بازی‌های مقدماتی امروز به پایان می‌رسد و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم بعد از برتری مقابل هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی، امروز به مصاف هیات ایلام می‌رود.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم قرار بود نخستین مسابقه خود را برابر تیم هیات گلستان انجام دهد اما به دلیل اینکه تیم حریف به موقع در زمین مسابقه حضور نیافت، نتیجه این بازی 20 بر صفر به نفع نماینده قم ثبت شد، ضمن اینکه ایثار شیمیدر قم دومین بازی خود را برابر تیم هیات خراسان‌رضوی انجام داد و با نتیجه نزدیکم 66 بر 64 به برتری رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همزمان با رقابت‌های جام حذفی، مسابقات 3 به 3 ویژه بسکتبالیست‌های جانباز و معلول نیز برگزار می‌شود و تیم ایثار شیمیدر قم در نخستین بازی خود با نتیجه 5 بر 3 هیات خراسان‌رضوی را مغلوب کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول