اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس در مقابل دسیسه‌ها وتوطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت: چرا امروز دولت مجدداً به غرب و آژانس انرژی هسته‌ای اعتماد کرده است؛ دشمن، دشمن است و مجلس مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب محکم ایستاده است.

مجلس در مقابل دسیسه‌ها وتوطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز وظیفه نمایندگان نظارت بر اجرای دقیق و کامل مصوب مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی است.

وی افزود: دولت نمی‌تواند و نباید با نقض قانون مقابل منافع ملی بایستد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت‌: اقدام به موقع و مهم امروز مجلس یازدهم که تشکیل جلسه رسیدگی به بودجه کشور بود، با توجه به اهمیت موضوع بررسی بیانیه اخیر سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای آن بود که نمایندگان انقلابی یکپارچه و یکصدا در مقابل این اقدام خلاف قانون اصل 77 قانون اساسی بایستند ودولت هم باید پاسخگو باشدد.

حدادی با طرح این سؤال که صالحی و ظریف به کجا می‌روند گفت: آنها باید توضیح دهند که چرا اعتماد کردند؟ چرا امروز مجددا به غرب و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اعتماد کردند؟

وی تصریح کرد: دشمن، دشمن است و امروز ما مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌ایم، ضمن اینکه بیانیه مذکور هم که مهلت سه ماهه مجدد را دولت با امضای صالحی به غرب و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای داده است را محکوم می‌کنیم. 

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس در حال بررسی و اعمال ماده 234 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول