اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خبرنگاران ورزشی صدرنشین بی‌رقیب جام بسیج صدا و سیما

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های جام بسیج صدا و سیما را برابر تیم تاسیسات مرکز قم به دست آورد.

خبرنگاران ورزشی صدرنشین بی‌رقیب جام بسیج صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال جام بسیج رسانه در صدا و سیمای مرکز قم سومین روز خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که تیم‌های ستاره سرخ و نقره‌سرای شهر بهشت موفق به شکست حریفان خود شدند و خبرنگاران ورزشی قم با اقتدار صدر جدول را حفظ کردند.

در این بازی‌ ابتدا تیم ستاره سرخ با نتیجه 5 بر 2 تیم رادیو را شکست داد و سپس تیم نقره‌سرای شهر بهشت متشکل از خبرنگاران ورزشی قم به مصاف تیم تاسیسات صدا و سیما رفت که این بازی 6 گل داشت و چهار گل سهم خبرنگاران بود تا این تیم با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد، مسابقه‌ای که در آن محمدجعفر عابدی، روح‌الله جانقربان، عباس زارعی و حامد اسماعیلی برای تداوم روند موفقیت‌های تیمشان گلزنی کردند.

خبرنگاران ورزشی قم که در نخستین بازی خود 5 بر صفر با گل‌های عباس زارعی (2 گل)، روح‌الله جانقربان (2 گل) و عباس قاسم‌پور تیم ستاره سرخ را شکست داده، در دومین بازی خود نیز رقابت نزدیک و نفس‌گیر با حراست مرکز قم را با نتیجه 5 بر 4 و با گل‌های عباس زارعی (2 گل)، روح‌الله جانقربان (2 گل) و محسن امینی به نفع خود تمام کرد و با احتساب برتری 4 بر 2 مقابل تاسیسات صدا و سیما، از سه برد متوالی 9 امتیازی است و صدرنشین بی‌رقیب جدول رقابت‌ها محسوب می‌شود.

تیم نقره سرای شهر بهشت که از بازی سخت و نفس‌گیر روز دوم برابر حراست مرکز قم با جوجه سرای مهتاب به عنوان حامی مالی خود گام به مسابقه با تاسیسات گذاشته بود، باید چهارمین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را عصر امروز برابر تیم رادیو انجام دهد، در حالی که روز پایانی را استراحت دارد و نظاره‌گر رقابت دیگر حریفان خواهد بود.

بعد از دیدارهای مرحله مقدماتی، از روز شنبه نهم اسفند ماه بازی‌های نیمه نهایی برگزار می‌شود و تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم با تیم سوم این مرحله دیدار می‌کنند تا تکلیف صعود کننده به فینال مشخص شود، ضمن اینکه بازی فینال روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه ساعت 16 به انجام خواهد رسید.

در جدول رده‌بندی تیم خبرنگاران ورزشی قم (نقره‌سرای شهر بهشت ) با کسب 9 امتیاز صدرنشین است، تیم‌های سه امتیازی تاسیسات، رادیو و ستاره سرخ در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و حراست مرکز قم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، در حالی که حراست دو بازی پیش‌رو دارد و در مجموع پیش از مرحله نیمه نهایی، یک تیم از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول