اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران کرونایی است

فرماندار شهرستان اهواز گفت: وضعیت کرونا در اهواز بحرانی است و متاسفانه بیمارستان‌های آن مملو از بیماران کرونایی است.

بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران کرونایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در حاشیه گشت ویژه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا برای اجرای محدودیت‌ها اظهار کرد: وضعیت کرونا در اهواز قرمز و بحرانی است و متاسفانه بیمارستان‌های این شهر مملو از بیماران کرونایی است.

وی افزود: تلفات و مرگ ناشی از کرونا افزایش یافته است. ویروس کرونا جهش یافته که در خوزستان شیوع بسیار مهاجم و دارای قدرت انتشار بالایی است.

فرماندار شهرستان اهواز گفت: مقرر شد همراه با گروه‌هایی از اماکن، صمت و بهداشت در سطح شهر اهواز حضور یابیم و اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد بررسی و بازرسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: تقریبا مردم در رعایت محدودیت‌ها همکاری لازم را داشتند اما در این بین برخی هم نسبت به اجرای مقررات همچنان بی تفاوت هستند.

جمال عالمی‌نیسی تصریح کرد: در طی بازدید از خیابان‌های شهرستان به اصناف متخلف تذکر لازم داده شد و در این بین برخی از آن‌ها پلمب شدند.

وی بیان کرد: مردم وضعیت بوجود آمده را باید جدی بگیرند چراکه طبق مشاهدات خیابان‌ها و بازار همچنان شلوغ هستند و تردد در سطح شهرستان زیاد است.

عالمی نیسی اذعان کرد: از مردم انتظار داریم همکاری بیشتری کنند و بحرانی بودن وضعیت را با اجرای محدودیت‌ها جدی بگیرند و فقط در مواقع ضروری از خانه خارج شوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری دسته جمعی سریعتر وضعیت بحرانی را بخوبی پشت سر گذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول