اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هفته‌ای گرد و خاکی در تهران/ ورود سامانه بارشی از اواخر هفته

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آسمانی صاف تا قسمتی ابری در تهران خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود مناطق غربی و جنوب غربی استان همراه با وزش باد شدید و احتمالا گرد و خاک همراه باشد.

هفته‌ای گرد و خاکی در تهران/ ورود سامانه بارشی از اواخر هفته

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: با توجه به بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در ۵ روز آینده همراه با آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد خواهد بود.   

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از بعداز ظهر دوشنبه تا چهارشنبه در بخشی از نقاط تهران به ویژه مناطق غربی و جنوب غربی استان وزش باد شدید بوده و احتمال می‌رود با احتمال گرد و خاک همراه باشد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه با اشاره به ریزش بهمن در ارتفاعات افزود: نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران از بعدازظهر پنجشنبه و افزایش ابر و بارش پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف و باران مورد انتظار است.

جلالی با اشاره به اینکه در چهار روز آینده نوسان دمایی چندانی نبوده و در روز پنجشنبه کاهش نسبی دما اتفاق خواهد افتاد، اعلام کرد: بیشترین دمای هوای تهران در روز  دوشنبه با ۱۴ درجه بالای صفر و کمترین دمای هوا روز پنجشنبه با یک درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: طی ۵ روز آینده، در میان شهرستان‌های استان تهران، انتظار می‌رود آبعلی با ۷ درجه سانتی گراد زیر صفر با آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی با افزایش باد در روز چهارشنبه و با آسمانی نیمه ابری در بعدازظهر پنجشنبه و گاهی با بارش برف و ورامین با ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در روزهای یکشنبه و دوشنبه با آسمانی کمی ابری در روز داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول