اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تماس به‌موقع با اورژانس۱۱۵ نوزاد دو ماهه را نجات داد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری از نجات جان نوزاد ۲ ماهه‌ای که دچار انسداد مجاری تنفسی شده بود با راهنمایی مادرش توسط پرستار واحد ارتباطات مرکز اورژانس خبر داد.

تماس به‌موقع با اورژانس۱۱۵ نوزاد دو ماهه را نجات داد

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به دنبال تماس با تلفن ۱۱۵ مبنی بر انسداد مجاری تنفسی نوزادی در حین شیر خوردن، بلافاصله کارشناسان مرکز پیام اورژانس بعد از اخذ آدرس یک دستگاه آمبولانس به منزل بیمار اعزام کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری ادامه داد: در بازه زمانی رسیدن آمبولانس اورژانس کارشناس پرستاری مرکز ارتباطات115، با برقراری تماس و راهنمایی و آموزش پدر و مادر نوزاد، موفق به برطرف کردن انسداد مجاری تنفسی و نجات نوزاد از خفگی شد.

وی با قدردانی از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس تاکید کرد: هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ باید ضمن حفظ آرامش به توصیه پرستاران مرکز پیام دقیقاً عمل کرده و با این کار در حفظ جان بیمار کمک کرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول