اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واحدهای ضایعاتی‌ جاده «انصارالامام» ساماندهی شوند

‍ فرماندار شهرستان همدان از ساماندهی فاضلاب بلوار شهید همدانی و واحدهای ضایعاتی جاده انصارالامام خبر داد.

واحدهای ضایعاتی‌ جاده «انصارالامام» ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان همدان اظهار کرد: شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب بلوارشهید همدانی با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، اداری و تولیدی در این مسیر نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: تخلیه فاضلاب‌ها، از نظر غلظت آلوده‌کننده‌ها باید بر اساس استانداردهایی باشد که رعایت این استانداردها تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست ضروری است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه خروجی فاضلاب کارخانجات نباید کیفیت آب را برای استفاده‌های منظور شده تغییر دهد تاکید کرد: این واحدها موظفند فاضلاب‌های تولیدی را با بررسی‌های مهندسی و استفاده از تکنولوژی مناسب و اقتصادی تا حد استانداردها تصفیه و به سمت شبکه سراسری جمع‌آوری فاضلاب انتقال دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم قابل توجه پساب‌های شهری، صنعتی و آب‌های برگشتی، برنامه‌ریزی برای اسـتفاده از ایـن منـابع بـا لحاظ کردن جنبه‌های زیست‌محیطی به عنوان راهکاری مناسب برای جبران بخشی از کمبود منابع آب و کـاهش آلـودگی‌هـا مورد توجه است.

محمدی تصریح کرد: ساماندهی وضعیت فاضلاب بلوار شهید همدانی باید توسط شرکت آب و فاضلاب با همکاری اداره محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی این مسیر هر چه سریعتر آغاز شود.

وی با اشاره به فعالیت بی‌ضابطه واحدهای متعدد ضایعاتی در مسیر روستای انصارالامام و لزوم ساماندهی این واحدها گفت: وضعیت مدیریت پسماندهای زباله مطلوب نیست و بازنگری در نحوه کار پیمانکاران این بخش توسط شهرداری ضروری است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول