اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

چین آزمایشات بالینی 16 واکسن کووید 19 را تأیید می‌کند

براساس اعلام سازمان ملی محصولات پزشکی، چین ۱۶ واکسن کووید ۱۹ ساخت داخل را برای آزمایشات بالینی تصویب کرده است که شش مورد از آنها وارد فاز ۳ شده است.

چین آزمایشات بالینی 16 واکسن کووید 19 را تأیید می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، طبق آخرین داده‌های سازمان ملی محصولات پزشکی، چین ۱۶ واکسن کووید ۱۹ ساخت داخل را برای آزمایشات بالینی تصویب کرده که شش مورد از آنها وارد فاز ۳ شده است.

دو واکسن کووید ۱۹ با فناوری غیر فعال از چین به صورت مشروط وارد بازار شده‌اند؛ این نوع واکسن‌ها از ویروس‌ها و باکتری‌هایی استفاده می‌کنند که دیگر زنده یا بیماری‌زا نیستند و بدون خطر ایجاد بیماری جدی، سیستم ایمنی را در معرض عامل بیماری‌زا قرار می‌دهند.یک واکسن از گروه ملی Biotec چین وابسته به شرکت سینوفارم و واکسن کروناوک است که توسط شرکت سینوواک ساخته شده، آنها مصوبات مربوطه خود را از دولت در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۰ (پنج‌شنبه ۹دی ماه) و ۵ فوریه سال جاری(۱۷ بهمن) دریافت کردند.

علاوه بر واکسن‌های غیرفعال، چین چهار رویکرد فناوری برای واکسن‌های کووید ۱۹ اتخاذ کرده است.

می فنگ، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چین از ۹ فوریه،  بالغ بر۴۰.۵۲ میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ را به گروه های اصلی تزریق کرده است. 

انتهای پیام/

http://www.xinhuanet.com/english/2021-02/20/c_139755063.htm

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول