اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعطیلی سی‌تی اسکن قشم کی برطرف می‌شود؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از ۱۵ بهمن ماه دچار نقص جدی شد که بلافاصله به شرکت تأمین کننده و خدمات پس از فروش اطلاع رسانی گردید و در حال حاضر روند تأمین قطعه، از طریق نماینده انحصاری توشیبا مراحل پایانی خود را طی می کند.

تعطیلی سی‌تی اسکن قشم کی برطرف می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالله غریب زاده اظهار کرد: پس از اعلام نقص در دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در عصر روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و اعلام خرابی به شرکت پارس (نمایندگی انحصاری توشیبا) ۱۹ بهمن ماه کارشناسان شرکت جهت بررسی و اعلام نظر از دستگاه بازدید کردند.

دکتر غریب زاده عنوان کرد: در تاریخ ۲۰ بهمن ماه یک روز بعد از بازدید، شرکت اعلام کرد که برای راه اندازی مجدد دستگاه سی.تی.اسکن، به قطعه Ac Control  نیاز است.

وی افزود: کارشناسان بخش تجهیزات پزشکی دانشگاه در تاریخ ۲۰ بهمن پس از اعلام نظر شرکت در خصوص تأمین قطعه مورد نظر، اقدام به سفارش تأمین قطعه کردند و  طبق اعلام شرکت، هم اکنون قطعه مورد نیاز دستگاه وارد گمرگ شده و اقدامات لازم در خصوص ترخیص آن صورت گرفته است.

دکتر غریب زاده با اشاره به اینکه تأمین قطعات دستگاههای تصویربرداری پیشرفته، از طریق شرکت های خارجی تولید کننده آن می باشد، افزود: هزینه خرید و تأمین قطعه AC Control حدود  680 میلیون تومان می باشد که توسط دانشگاه تأمین شده است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول