اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۶۴ درصد معاملات بورس همدان در خرید سهم بود

مدیر منطقه‌ای بورس همدان گفت: در بهمن ماه ۶۴ درصد داد و ستد در بورس همدان مربوط به خرید و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

۶۴ درصد معاملات بورس همدان در خرید سهم بود

کامران حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در بهمن ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۲ سهم مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سهام مورد معامله در بورس متعلق به ۳۹۴ شرکت بود تصریح کرد: در تالار بورس منطقه‌ای همدان سهامی به ارزش ۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۳۴ ریال داد و ستد شد که ۶۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۳۳۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۱۵۷ ریال بوده که نسبت به دی ماه، یک درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و گروه دارویی برکت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

حسن‌زاده یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان بهمن‌ماه معادل یک‌میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد افزایش یافت؛ همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۵۹ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول