اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست اهالی بخش لوداب از آیت الله سید ابراهیم رئیسی

اهالی بخش لوداب ضمن ابراز خوشحالی زاید الوصف خود از حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، برای تعیین و تکلیف ساختمان قضایی که در لوداب سال هاست نیمه کاره رها شده استمداد کمک و رسیدگی به این موضوع را خواستار شدند.

درخواست اهالی بخش لوداب از آیت الله سید ابراهیم رئیسی

خبرگزاری فارس از لوداب؛محمد امین سجادی؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در بیست و دومین سفر استانی خود، امروز دوم اسفندماه  به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

مردم بخش لوداب ضمن ابراز خوشحالی و خیر مقدم از حضور پرخیر و برکت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد، خواهان بررسی و رسیدگی به یک موضوع مهم در این بخش شدند.

بخش شهید پرور لوداب با جمععیت بالغ بر ۱۷ هزار نفر که با افتخار ۵۲ شهید را  تقدیم به این انقلاب کرده است و همیشه در دفاع از آرمان های این انقلاب در صفوف مقدم قرار دارند، با مشکلات زیادی دست پنجه نرم می‌کند. یکی از از مهم ترین مشکلات این بخش نبود شعبه قضایی برای رسیدگی به امورات قضایی اهالی این بخش است .

 با توجه به اینکه بخش لوداب با مرکز استان (شهر یاسوج) بیش از 120 کیلومتر فاصله دارد و اهالی این بخش به اجبار برای رسیدگی به امورات قضایی خود باید این فاصله طولانی را طی طریق نمایند. اما در این بین اکثر مردم به دلایل مختلفی از جمله فقر و دوری مسیر و... از پیگیری مطالبات به حق خود به اجبار کوتاه می آیند و حق مسلم آن‌ها ضایع خواهد شد. سال ها قبل برای حل این معضل به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  ساختمانی برای تخصیص یک شعبه قضایی در مرکز این بخش احداث گردید ولی بعد از گذشت چندین سال  همچنان نیمه کاره رها شده و کم کم رو به فرسودگی است.

بلاتکیفی این ساختمان در تکمیل شدن و عدم اقدام اثر بخش از سوی مسئولان  باعث شده است مردم این بخش محروم در پیگیری امورات قضایی خود همچنان عاجز و ناتوان بمانند.

 این ساختمان تقریبا بیشتر از ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته است و به دلیل مشکلات جزئی از جمله عدم نصب انشعابات آب،برق ،گاز ، تکمیل نبودن حیاط  و خیابان ورودی این بنا به حال خود رها شده است.

علی رغم پیگیری های مکرر از سوی مردم و مسئولان این بخش اما تا کنون هیچ اقدامی در جهت تکمیل این ساختمان از سوی مسئولان مربوطه استانی برداشته نشده است. و همچنان مردم محروم در انتظار افتتاح این شعبه قضایی در این بخش محروم هستند.

اهالی ولایت مدار بخش لوداب تنها نقطه امیدشان در این چندسال انتظار برای افتتاح این شعبه قضایی را پیوند داده اند به قدم های مبارک آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و امیدوار هستند، رئیس دستگاه قضا برای حمایت از این مردم محروم و لایت مدار در اولین فرصت ممکن نسب به بررسی مشکلات این مهم و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات باقی مانده و افتتاح این شعبه قضایی در این بخش محروم اقدام کنند.


 


 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول