اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انهدام باند کلاهبرداری در اراک

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری که با ترفندی خاص و سوء استفاده از غفلت افراد در هنگام کار با دستگاه‌های خودپرداز از حساب آنان برداشت می‌کردند، خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداری در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کامیار چهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام گزارشی‌هایی به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از سوی افرادی به بهانه انجام کار بانکی در مقابل دستگاه‌های خودپرداز در شهر اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکیان پرونده مشخص شد که زمانی که آنها در حال استفاده از دستگاه خودپرداز غیر نقدی بانک بوده‌اند،‌ دو جوان که در محل حضور داشتند،‌ با بیان نقص فنی دستگاه خودپرداز غیر نقدی، وی را به خودپرداز کناری هدایت کرده و از غفلت کاربر در ثبت اتمام عملیات در دستگاه خودپرداز سوءاستفاده کرده و مبالغی از حساب آنان برداشت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد:‌ با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در رسیدگی به این موضوع، زمانی که این دو جوان در مقابل خودپرداز یکی از شعب بانکی در حال برنامه‌ریزی مورد دیگری از کلاهبرداری بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

چهری خاطرنشان کرد:‌ با دلالت این افراد به یگان انتظامی و با مواجهه حضور شاکیان پرونده و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده،‌ دو جوان دستگیر شده به چهار فقره کلاهبرداری و برداشت ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی افراد به این روش اعتراف کردند.

وی اضافه کرد:‌ دو متهم این پرونده که دارای سوابق متعدد کیفری استفاده از چک‌های تقلبی، سرقت،‌حمل مواد مخدر و دیگر جرائم هستند، با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول