اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف نخستین محموله مواد محترقه در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 1۱ هزارو ۳۶۷ عدد مواد محترقه در زنجان خبر داد و گفت: این میزان مواد محترقه برای نخستین بار در سال‌جاری از سوی پلیس این استان در بازرسی از مغازه‌ای در سطح شهر زنجان کشف شد.

کشف نخستین محموله مواد محترقه در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه همه ساله در آستانه چهارشنبه آخر سال عده‌ای فرصت طلب اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر کرده و با این کار باعث بروز صدماتی برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان می‌شوند به همین منظور فرماندهی انتظامی استان زنجان با متخلفان در این حوزه برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به همین منظور پلیس با کسانی که با تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه بخواهند نظم، امنیت و آرامش جامعه و جان افراد را با تهدید و خطر مواجه کنند برابر با قانون و مقررات به شدت و بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.

وی از کشف 11 هزارو ۳۶۷ عدد مواد محترقه در زنجان خبر داد و گفت: این میزان مواد محترقه برای نخستین بار در سال‌جاری از سوی پلیس این استان در بازرسی از مغازه‌ای در سطح شهر زنجان کشف شد.

خانی‌پور ادامه داد: با هماهنگی با مقامات قضایی زنجان این مغازه مورد بازرسی پلیس قرار گرفت و یک نفر هم در این رابطه به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پروند به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نگهداری و فروش مواد محترقه به عنوان قاچاق و جرم محسوب می‌شود، افزود: مواد محترقه چون از راه‌های غیر قانونی به کشور وارد می‌شود با فروشندگان و توزیع کنندگان آن به عنوان قاچاقچی رفتار و برخورد  می‌شود.

وی با تذکر جدی به قاچاقچیان مواد محترقه، به قاطعیت پلیس برای برخورد با این افراد اشاره کرد و گفت: با واحدهای صنفی که اقدام به نگهداری مواد محترقه کنند، برخورد قانونی می‌شود.

خانی‌پور با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با کسانی که در روزهای پایانی سال قصد بر هم زدن آرامش عمومی و اختلال در نظم و امنیت استان را داشته باشند به شدت برخورد می‌کنند، اضافه کرد: پلیس 110 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده با هدف شناسایی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کوپ تابعه، پس از هماهنگی با مرجع قضایی، به مرحله اجرا در آمد.
 
وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت: عوامل انتظامی موفق به کشف 900 گرم انواع مواد مخدر و آلات و ادوات فروش مواد مخدر شده و در این راستا 50 نفر خرده فروش و مصرف کننده و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
 خانی‌پور با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول