اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

804 خدمت دستگاه اجرایی گلستان برون‌سپاری می‌شود

استاندار گلستان گفت: 804 خدمت توسط 25 دستگاه اجرایی استان برای ارائه بهتر به مردم برون‌سپاری شده است.

804 خدمت دستگاه اجرایی گلستان برون‌سپاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی حق‌شناس عصر امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی، دبیران سمن‌های جوانان و اعضای تیم والیبال نشسته شرق گلستان اظهار کرد: شرق گلستان دارای فرهنگ غنی از آداب و رسوم، سنن‌ها، قومیت‌ها و آثار تاریخی مذهبی فراوان است.
وی درباره صدور مجوز برای سمن‌ها از سوی استانداری تصریح کرد: ظرف یک هفته آینده تمام سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد که براساس شرایط اداره کل ورزش و جوانان ثبت شدند و نیاز به مجوز استانداری دارند، دارای مجوز خواهند شد.

* تجهیز روستاهای اطراف پارک ملی گلستان به امکانات سخت‌افزاری مواقع بحرانی
استاندار گلستان با تاکید بر تجهیز روستاهای اطراف پارک ملی گلستان به امکانات سخت‌افزاری خاطرنشان کرد: مدیر کل محیط زیست گلستان موظف شده تا 15 روستای اطراف پارک ملی گلستان را به امکانات سخت‌افزاری مانند تراکتور دارای کاربری کشاورزی و آبپاش و غیره  تجهیز کند تا در مواقع بحرانی مانند آتش‌سوزی در اولین فرصت این امکانات به کمک منابع طبیعی و پارک ملی بیاید.
وی از برون‌سپاری 804 خدمت دستگاه اجرایی استان خبر داد و افزود: تاکنون 804 خدمت توسط 25 دستگاه اجرایی استان برون‌سپاری شده و سمن‌ها می‌توانند این خدمات را از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دریافت کرده و هر خدمتی که تاکنون برون‌سپاری نشده باشد آمادگی برون‌سپاری آن وجود دارد.

* بنده به شخصه به دنبال یک اسپانسر قوی برای تیم والیبال و والیبال نشسته گنبدکاووس هستم
حق‌شناس با بیان اینکه به دنبال یک اسپانسر قوی برای تیم والیبال و والیبال نشسته گنبدکاووس است، ابراز کرد: در سال گذشته با وجود همه مشکلات و کمبود هزینه‌ها شهرداری گنبدکاووس اسپانسری تیم والیبال و والیبال نشسته را عهده‌دار شد و استانداری امسال در بودجه این شهرداری مبلغی را برای جبران این هزینه لحاظ خواهد کرد.
وی گفت: بنده به شخصه به دنبال یک اسپانسر قوی برای تیم والیبال و والیبال نشسته گنبدکاووس هستم و امیدوارم بتوانم این مشکل را در ماه‌های آینده برطرف کرده و باری از دوش شهرداری گنبدکاووس بردارم.
استاندار گلستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان از سال گذشته بیان کرد: شرایط شیوع کرونا و وضعیت بیمارستان‌های استان به ویژه گرگان در اسفندماه سال گذشته بسیار نگران‌کننده بوده و میانگین افراد فوت شده در آن زمان چندین برابر شرایط کنونی بود.

* وضعیت سفید 7 ماهه گذشته استان گلستان با تلاش کادر درمانی و همکاری مردم محقق شد
وی ادامه داد: در هفت ماه امسال استان گلستان در وضعیت سفید بسر برد و این نتیجه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان در تمام حوزه‌ها و همکاری مردم مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود.
حق‌شناس گفت: معتقدم با عبور مطلوب  از پیک چهارم کرونا و اوایل سال آینده وضعیت استان بسیار مطلوب خواهد شد.
استاندار گلستان با تاکید بر مساعدت و همکاری خیرین در حوزه سلامت برای مقابله و کنترل این بیماری خاطرنشان کرد: استان گلستان به ویژه شرق استان دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه خیرین بوده و افراد نیکوکاری مانند «حاج محمد شهرکی» و دیگر خیرین با کمک‌ها و مساعدت‌های خود توانستند کمک بزرگی در تجهیز امکانات بیمارستانی و حوزه سلامت کنند.

* ظرف مدت یک هفته ۵۵ دستگاه ونیتلاتور و اکسیژن خریداری و در بیمارستان‌های گلستان نصب کنیم
وی گفت: دو دستگاه ونیتلاتور و اکسیژن از ضروریات بیماران مبتلا به کرونا بوده که توانستیم با کمک خیرین گلستانی ظرف مدت یک هفته ۵۵ دستگاه مورد نیاز را خریداری و در بیمارستان‌های استان نصب کنیم.
حق‌شناس بیان کرد: باید اسامی خیرین و نیکوکارانه گلستان که  برای خدمت به مردم رقابت می‌کنند در جای مهمی حک شود تا سالیان بعد فعالیت‌های این افراد در زمان شیوع کرونا در اذهان باقی بماند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول