اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقاضای معاون وزیر کار از مدیریت بحران شهرستان دنا+فیلم وعکس

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقاضای ما از مدیریت بحران شهرستان این است که نیازمندی‌ها و آمارهای مورد نیاز را سریع‌تر اعلام کنند تا بتوانیم در تأمین آنها مشارکت داشته باشیم.

تقاضای معاون وزیر کار  از مدیریت بحران شهرستان دنا+فیلم وعکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، غلامرضا پناه نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی و تحویل کمک‌های شرکت‌ها و بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه وارد شهر سی‌سخت شد.

 نشستی با حضور غلامرضا پناه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمالی معاون استاندار، فرماندار دنا، جهانبین مدیرکل هلال احمر و دیگر مسؤولان در فرمانداری دنا جهت ارزیابی و کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاکید مقام عالی وزارت جهت اعزام کمک‌ها به شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: با هماهنگی با شرکت‌ها و بانک‌های وابسته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کمک‌هایی برای این شهر ارسال خواهد شد.

پناه اظهار داشت: تقاضای ما از مدیریت بحران شهرستان این است که نیازمندی‌ها و آمارهای مورد نیاز را گزارش تا بتوانیم در تامین آنها مشارکت داشته باشیم. 

پناه ضمن اعلام آمادگی بانک‌های رفاه و توسعه تعاون در همان ساعات اولیه برای کمک به شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: ما در قالب تسهیلات مختلف در بازسازی منازل مردم این شهر نیز اقدام خواهیم کرد. 

وی در خصوص منازل بازنشستگان دولتی نیز عنوان کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز اعلام حمایت برای کمک به این قشر از زلزله‌زدگان را داشتند. 

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : تمام مدیران و ادارات زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی استان‌های همجوار برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان شهر سی‌سخت آماده باش کامل هستند.

پناهی فرماندار دنا نیز گفت: امروز نیروهای ملی،دکتر نجار،دکتر اسلامی ،تابش رئیس بنیاد مسکن و دیگر مسئولین وارد شهر شدند و از نزدیک مشکلات را دیدند،خسارات را از نزدیک مشاهده کردند و درد دل مردم را شنیدند و قول و مساعدت قطعی را به مردم جهت حمایت کامل به زلزله زدگان دادند.

پناهی اظهار داشت:در همان ساعت اول برق شهر وصل شد بعد از چهار ساعت گاز هم وصل شد، ولی مردم همچنان سردرگم و وحشت زده بودند،نیروی انتظامی سپاه و یگان ویژه وارد کار شدند ورودی‌های شهر و نظم شهر را کنترل کردند، نیروهای هلال احمر، شهرداری و ستاد بحران از همان ساعت ابتدای کار شروع به خدمات رسانی به مردم کردند.

پناهی عنوان کرد: امروز قرار بر این  شد که  به تمام خانه‌های شهر سی‌سخت چادر تحویل داده شود، بسته‌های معیشتی به همه مردم داده شود، بیش از ۴۵۰ واحد در شهر که باید بازسازی شوند باید کانکس در اختیار آنها گذاشته شود و یا تسهیلاتی در این ارتباط برای آنها در نظر گرفته شود، برای توزیع کمک‌ها باید طوری عمل شود که درب تک تک منازل برویم و چادر یا بسته‌های معیشتی را تحویل دهیم.

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول