اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در مازندران

براساس آخرین نقشه رنگ‌بندی شیوع کرونا در نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، در استان مازندران سه شهرستان آبی، ۹ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان نارنجی هستند.

جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، درحالی ویروس کرونا در استان مازندران یک ساله می‌شود که شاهد ادامه دردسرهای کرونایی هستیم.

بر اساس آخرین نقشه رنگ‌بندی شیوع کرونا در نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، در استان مازندران سه شهرستان آبی، ۹ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان نارنجی هستند.

شهرستان‌های میاندورود، سوادکوه شمالی و سیمرغ در وضعیت آبی کرونایی ، شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد، نوشهر، عباس آباد، کلاردشت و تنکابن در وضعیت زرد و شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رنگ آبی به وضعیت کم‌خطر کرونایی اطلاق می‌شود که روزانه کمتر از چهار نفر از ۱۰۰ هزار جمعیت به دلیل ابتلا به کرونا بستری می‌شوند و این وضعیت در رنگ زرد چهار تا ۶ نفر، در وضعیت نارنجی بیش از ۶ نفر و در وضعیت قرمز ۱۰ نفر به ازای ۱۰۰هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول