اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرکت آبفا: آب آشامیدنی اصفهان هیچ آلودگی ندارد

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پاسخ به شایعات و شبهات منتشر شده درشبکه‌های اجتماعی توسط فرد یا افراد مخل امنیت احتماعی و به قصد تشویش اذهان عمومی در خصوص آلودگی آب شرب شهر اصفهان اعلام کرد که آّب آشامیدنی اصفهان هیچ آلودگی ندارد.

شرکت آبفا: آب آشامیدنی اصفهان هیچ آلودگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پاسخ به شایعات و شبهات  منتشر شده درشبکه‌های اجتماعی توسط فرد یا افراد مخل امنیت احتماعی و به قصد تشویش اذهان عمومی در خصوص آلودگی آب شرب شهر اصفهان به اطلاع  مشترکین می‌رساند ، با توجه به نمونه‌برداری‌های میکروبی و کلرسنجی روزانه از شبکه توزیع شهر اصفهان و انجام حدود ۲۰۰ مورد آزمون میکروبی و ۶۰۰ مورد کلر سنجی توسط آزمایشگاه مرکزی ستاد شرکت آب و فاضلاب استان در ماه، هیچ‌گونه آلودگی میکروبی و ویروسی در شبکه توزیع اب اصفهان مشاهده نشده است.

این شرکت اعلام کرد: آب شبکه کاملا سالم و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار می‌گیردو  شایان ذکر است کارشناسان مرکز بهداشت اصفهان  به عنوان ناظر بر امر سلامت آب شرب،  روزانه کیفیت شبکه آب اصفهان  را  پایش و کنترل کیفی می‌کنند و هیچ گزارشی در خصوص آلودگی آب شرب اعلام نشده است.

در پایان اعلام شده است: لازم به یادآوری است آب شرب شهر اصفهان توسط تصفیه خانه آب بابا شیخعلی تامین می‌شود که آب تولیدی پس از مراحل کامل تصفیه و انجام گندزدایی توسط سامانه‌های کلر زنی و ازن زنی  و حذف کلیه عوامل بیماری زا وارد شبکه توزیع می‌شود و با توجه به گذراندن فرآیندهای تصفیه و میزان کلر باقیمانده در رنج استاندارد،  امکان وجود هیچ‌گونه عامل میکروبی و ویروسی در آب وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول