اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تنها 13 درصد از وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش است

مدیرکل فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه ٨۷ درصد از وقت دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پروش نیست، که انتظار می‌رود که با همکاری نهادهای مرتبط و تأثیرگذاری بیشتر در زندگی دانش آموزان نقش پررنگ‌تری در حیطه تربیت نسل جدید ایفا کنیم.

تنها 13 درصد از وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، در آئین افتتاح نمایشگاه کانون‌های البرز و بزرگداشت 30 امین سالگرد کانون‌های کل کشور به میزبانی استان البرز، با اشاره به اینکه در انجمن فضاهای پرورشی در رابطه با حوزه نیروانسانی هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: انتظار می‌رود توسعه زیرساخت‌های فضای ورزشی با دقت و جدیت بیشتری پیش برود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه آئین نامه توسعه فضاهای پرورش به تصویب دولت رسیده است، افزود: خوشبختانه از این پس بودجه ای نیز به این حوزه تعلق خواهد گرفت که در راستای توسعه زیرساخت‌ها هزینه خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 4 هزار دانش آموز در حوزه کانون‌های فرهنگی و پرورشی فعال هستند، ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای جوانان حاضر در این حوزه طراحی شده است.

به گفته رمضانی در راستای پیشبرد اهداف خود، در شورای عالی آموزش و پرورش ۲۲ انجمن با برنامه مشخص مصوب شد که در ۶ ساعت تربیتی به فعالیت بپردازند و مسیر خود را ادامه دهند.

وی با توجه به اینکه دبیرخانه سالانه کانون‌ها در اختیار استان البرز است، تصریح کرد: متاسفانه ٨۷ درصد از وقت دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پروش نیست، از این رو انتظار می‌رود که با همکاری همه ارگان‌ها از جمله خود آموزش و پرورش بتوانیم نقش پررنگ‌تری در حوزه تربیت نسل جوان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش قشر جوان در پیشبرد اهداف آن، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی متعدد سعی کنیم تا نسلی تربیت شود که رسالت گام دوم انقلاب را داشته باشد و در این زمینه فعال و مثمر ثمر عمل کند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول