اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

جزئیات برگزاری پنجمین کنگره مجازی سلامت مردان/شرکت عموم مردم آزاد است

رئیس پنجمین کنگره سلامت مردان گفت:‌این کنگره از 29 بهمن لغایت 2 اسفند با هدف بررسی بیماری‌های مختلف در مردان به ویژه در دوران شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری پنجمین کنگره مجازی سلامت مردان/شرکت عموم مردم آزاد است

سید جلیل حسینی، رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و رئیس پنجمین کنگره سلامت مردان در پاسخ به این پرسش که «پنجمین کنگره سلامت مردان چگونه برگزار می‌شود؟»،بیان داشت:امسال این کنگره با موضوع"سلامت مردان در دوران کرونا و پسا کرونا" با سه محور "سالمندی، تروما و حوادث، کووید 19" مقارن با هفته سلامت مردان، از 29 بهمن لغایت 2 اسفند 99، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:معمولا کنگره‌های علمی توسط متخصصان برگزار می‌شود؛ اما در مرکز تحقیقات سلامت مردان همواره سیاستگذان را هم در این کنگره مشارکت می‌دهیم تا با متخصصان موضوعات را مطرح کرده و تبادل نظر کنند.

رئیس پنجمین کنگره سلامت مردان افزود:امسال در کنگره سلامت مردان برنامه ریزی کرده‌ایم تا عموم مردم نیز به جزئیات پنل‌ها و صحبت‌های اساتید شرکت کننده دسترسی داشته باشند و  یک سیستم مجازی را در این خصوص راه اندازی کرده‌ایم.

جلیلی یادآور شد: افراد مختلف به صورت نامحدود و به صورت مجازی می‌توانند به کنگره متصل شوند و همه موضوعاتی که در کنگره مطرح می‌شوند را ملاحظه کنند و حتی اگر سوالاتی دارند بتوانند مطرح کنند.

وی ابراز داشت: همچنین اصحاب رسانه و دانشجویان در همه رده‌ها می‌توانند از این کنگره به صورت مجازی استفاده کنند. در این کنگره در خصوص سالمندی، تصادفات و حوادث صحبت می‌کنیم.

رئیس پنجمین کنگره سلامت مردان خاطرنشان کرد:چتر عمومی ما بیماری کروناست و در همه موارد مطرح شده راه‌های ابتلا و عوارض بروز آن، اجرای طرح شهید سلیمانی و به بسیاری مسائل که در شرایط کرونا وجود دارد، پرداخته می‌شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه در تمام سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی بهترین اساتید شرکت دارند،گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند از طریق نشانی و لینک ورود به تالار کنگره http:vc1.vums.ac.ir/salamat وهمچنین دریافت برنامه علمی کنگره به نشانی mhrhrc2021.sbmu.ac.ir متصل شوند و ظرفیت این کنگره نامحدود است.  

وی با اشاره به موضوعات مختلفی که در این کنگره مطرح می‌شود، ابراز داشت:موضوعاتی مانند  سلامت جنسی در دوران کرونا و اینکه چه چالش‌های ارتباطی بین زن و مرد ایجاد می‌کند و کیفیت  در روابط جنسی مورد بحث قرار می‌گیرد.همچنین در خصوص سرطان پروستات و نقش تغذیه برای پیشگیری و عدم پیشرفت این سرطان صحبت خواهد شد.

 رئیس پنجمین کنگره سلامت مردان اضافه کرد: بحثی در خصوص چگونگی فعالیت تخصص های مختلف پزشکی در دوران کرونا و نحو فعالیت آنها،شاغلان در حوزه  در آی سی یو، بحث هماتولوژی و انعقاد خون، سکته مغزی و سردردها و  عوارض طولانی مدت کرونا در کنار متخصصان عفونی و قلب و ریه  مورد بحث قرار می‌گیرد.

جلیلی با اشاره به مطرح کردن بحث در خصوص بازتوانی ریه و قلب بعد از ابتلا به کرونا در این کنگره، متذکر شد: موضوع سلامت روان و نیازهای روانی سالمندان و مشکلاتی همچون افسردگی و اختلال خواب،دیابت، فشارخون، دمانس و فراموشی در سالمندان مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول