اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اهدای یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال تاکنون یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

اهدای یک‌هزار و ۱۸۴  فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان کرمانشاهی

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کمک به ازدواج مددجویان یکی از برنامه ها و سیاست‌های این نهاد است، اظهار داشت: امسال تاکنون یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش  ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۵ مورد از این جهیزیه‌ها با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به نوعروسان مددجو اهدا شده، بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز فردار و جاروبرقی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر مددجو بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه اشاره به پویش «ایران مهربان» برای کمک به کودکان یتیم و محسنین داشت و گفت: هر کسی در هر صنف و شغلی می‌تواند با پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به این پویش بپیوندد.

رخصی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ هزار خیر در استان کرمانشاه به این پویش پیوسته است، تصریح کرد: امیدورایم تا پایان سال ۳۷ هزار خیر به این پویش بپیوندند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۴ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان، خاطرنشان کرد: خیران همچنان یاری‌رسان این نهاد حمایتی هستم و همچنان امیدواریم یاری‌‌رسان این نهاد حمایتی باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول