اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتخارآفرینی کارگردان مازندرانی در در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

هنرمند منتخب مازندرانی در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، گفت: مسوولان به فیلم‌سازان توجه کنند، خواهشا ما را ببینید حتی نگهبان هم ما را نمی‌شناسد.

افتخارآفرینی کارگردان مازندرانی در در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،محمد صالحی نژاد هنرمند مازندرانی در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد افتخارآفرینی کرد.

این هنرمند با فیلم "پیله و پروانه" در بخش فیلم‌های بلند داستانی موفق به کسب تندیس زرین این جشنواره شد.

در پنجاهمین دوره از جشنواره فیلم رشد، در مجموع ۳ هزار و ۲۵۰ فیلم شامل هزار و ۱۴۰ فیلم ایرانی و ۲ هزار و ۱۱۰ فیلم خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۷۱ فیلم به بخش مسابقه راه یافت و ۱۱۰ کشور نیز در این جشنواره شرکت کردند.

در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی تعداد هزار و ۲۷۶ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که ۳۲۲ فیلم ایرانی و ۹۵۴ فیلم خارجی است که از این تعداد ۳۱ فیلم شامل ۱۷ فیلم ایرانی و ۱۴ فیلم خارجی به بخش مسابقه راه یافت.

در بخش بلند داستانی ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که شامل ۳۲ فیلم ایرانی و ۸۸ فیلم خارجی است و در نهایت ۶ فیلم ایرانی و ۵ فیلم خارجی به بخش مسابقه راه یافت.

در بخش فیلم‌های پویانمایی ۵۸۲ فیلم شامل ۱۵۲ فیلم ایرانی و ۴۳۰ فیلم خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۱ فیلم ایرانی و ۱۹ فیلم به بخش مسابقه رفتند ضمن اینکه در بخش فیلم‌های مستند هم ۸۶۱ فیلم به بخش دبیرخانه جشنواره ارسال شد که شامل ۲۲۳ فیلم ایرانی و ۶۳۸ فیلم خارجی است و در نهایت ۲۶ فیلم ایرانی و ۱۴ فیلم خارجی به بخش مسابقه وارد شدند.

در بخش فیلم‌های معلمان دانشجو معلمان نیز امسال شاهد ۱۶۶ فیلم و در بخش فیلم‌های دانش‌آموزی شاهد ۲۴۵ فیلم بودیم که در بخش معلمان و دانشجو معلمان ۲۸  فیلم به بخش داوری و در بخش دانش‌آموزان نیز ۳۱ فیلم به بخش رقابت رفت.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران طی انتشار پیامی افتخار آفرینی در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و کسب تندیس زرین در بخش فیلم‌های بلند داستانی را به آقای صالحی مژاد تبریک گفت و اظهار کرد: این موفقیت باعث افتخار هنر مازندران است که جا دارد آن را به این هنرمند و اهالی هنر، به‌ویژه سینماگران استان  تبریک عرض کنم.

محمد صالحی‌نژاد جایزه‌اش را به استادش سید قاسم خدامی که ۲۵ سال شاگرد او بود تقدیم کرد و همچنین ضمن تشکر از همسرش، درخواست کرد که مسوولان به فیلم‌سازان توجه کنند و گفت: خواهشا ما را ببینید حتی نگهبان هم ما را نمی‌شناسد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول