اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست شورای استان برای حضور نماینده شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیشنهاد شده در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده‌ای از استان جهت رفاه حال مردم مستقر گردد که علت عدم اجرای این مصوبات را باید شرکت نفت توضیح دهد.

درخواست شورای استان برای حضور نماینده شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی رضایی سرپیری در جلسه‌ای که امروز به منظور بررسی و رفع مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون با حضور دیگر اعضای شورا  برگزار، شد گفت: در دی ماه سال جاری جلسه اول این شورا با دستور جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناشی از آتش سوزی خطوط لوله نفت منطقه میانکوه  تشکیل و مصوباتی اتخاذ گردید.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در مصوبات جلسه قبل مصوب شد که مدیران دستگاه‌های اجرایی خساراتی که در طی آتش سوزی لوله نفت مارون به مردم بخش میانکوه و شهر سرخون و همچنین دستگاه‌ها وارد شده را به صورت دقیق برآورد و به فرمانداری شهرستان اردل و شورای اسلامی استان جهت پیگیری‌های بعدی ارسال نمایند که متاسفانه  تعدادی از دستگاه‌ها در ارسال برآورد خسارات کم کاری نموده لذا خواستاریم علت را به صراحت توضیح دهند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تعویض لوله‌های نفت در منطقه را در اسرع وقت اجرا نماید و پیشنهاد گردیده در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری جهت رفاه حال مردم مستقر گردد که علت عدم اجرای این مصوبات را شرکت نفت توضیح دهد.

 رضایی سرپیری اظهار کرد: خدماتی که شهرداری سرخون در پی آتش سوزی لوله نفت مارون در منطقه انجام داده بارز است موارد از طریق پایگاه صورت‌جلسه گردیده و مصوبه کارشناس رسمی نیز ضمیمه آن است اما چرا تاکنون توسط  شرکت نفت توافقی جهت جبران خسارت شهرداری منعقد نشده؟

وی  با اشاره به برآورد خسارات مردمی و نظارت بر وضعیت محیط زیستی تلمبه‌خانه گندمکار گفت: بنا بر اظهارات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان مشکل محل دفن خاک آلوده در تلمبه خانه گندمکار رفع شده لذا خواستاریم اداره کل محیط زیست و مرکز بهداشت استان از محل بازدید و نسبت به تائید موضوع و حل مشکل مردم اقدام نمایند.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به مصوبات جلسات قبل این شورا، افزود: در این جلسه مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه میانکوه  بررسی خواهد شد که امیدواریم در این جلسات  به نتایج مثبتی رسیده  بگونه‌ای که حرفی برای گفتن به مردم زجر کشیده بخش میانکوه و شهر سرخون داشته باشیم.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول