اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش برای جذب سهم 85 میلیارد تومانی یارانه تسهیلات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از تلاش این سازمان برای جذب سهم یارانه سود تسهیلات استان به مبلغ 85 میلیارد تومان خبر داد.

تلاش برای جذب سهم 85 میلیارد تومانی یارانه تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود نوربخش در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ارائه گزارشی از اختصاص و پرداخت یارانه تسهیلات جهش تولید پرداخت و بیان کرد: تردیدی نیست که در فرآیند تورمی موجود، ارائه هرچه سریع تر تسهیلات می تواند مشکلات بیشتری از واحدهای تولیدی را رفع کند.

وی همچنین اظهار کرد: در عین حال باید علاوه بر توجه به دقت آمار و ارقام پیش بینی و پرداخت تسهیلات، محتوای این موارد را نیز مورد توجه ویژه قرار داد تا مشخص شود این اعداد و ارقام در چه جایگاهی خرج شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم سپس خاطر نشان کرد: مثلث «دستگاه مسؤول»، «بانک عامل» و «متقاضی تسهیلات» باید حداکثر ارتباط و هماهنگی را با یکدیگر داشته باشند تا این تعامل چند سویه بتواند حداکثر کارایی و بازدهی را به ثبت برساند.

نوربخش با اشاره به اینکه تا سیزدهم بهمن ماه سال جاری، 20 پروژه استانی نیازمند یارانه سود تسهیلات بوده اند یادآور شد: سهم استان از این یارانه، 85 میلیارد تومان است که تلاش می شود بر اساس پروژه های بیست گانه در استان و معرفی آن ها، جذب حداکثری این یارانه محقق شود.

وی در ادامه به نشست اخیر استاندار قم با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اشاره کرد و گفت: موضوع پرداخت تسهیلات تولید و همچنین زیرساخت های شهرک های صنعتی استان از جمله مهم ترین مسائلی بود که در این نشست مورد بررسی و توجه قرار گرفت و قطعا پیگیری های لازم درباره آن ها در استان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در پایان سخنان خود از بانک های عامل استان خواست تا با پرداخت به موقع تسهیلات رونق تولید و جهش تولید، سهم مهم خود را در تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشرفت تولید و امور مربوط به آن ایفا کنند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول