اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شورای ادبی تعیین‌کننده افراد تجلیل‌شونده است

ویژه‌برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با عنوان راویان بالندگی در حالی عصر امروز به مناسبت دهه فجر در شیراز برگزار می‌شود که این دهه را پشت سر گذاشته‌ایم.

شورای ادبی تعیین‌کننده افراد تجلیل‌شونده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پوستر این برنامه عنوان شده است که در استانه دهه فجر این برنامه برگزار می‌شود در حالی که امروز همزمان با ۲۸ بهمن حدود یک هفته از دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشته‌ایم. 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی فارس به‌عنوان متولی برگزاری این برنامه در استان در این باره توضیح داد: راویان بالندگی توسط شورای عالی ادبی کشور برنامه‌ریزی شده و از ۱۸ بهمن ماه آعاز شده است که تا سی‌ام نیز ادامه خواهد داشت. 

منوچهری با بیان اینکه به دلیل حضور این انجمن ادبی کشوری در همه استان‌ها جهت برگزاری این برنامه، برگزاری آن در برخی استان‌ها به بعد از دهه فجر موکول شد و امروز نوبت استان فارس است. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا از افرادی در این برنامه تجلیل می‌شود که اهل استان فارس نیستند، گفت: نحوه انتخاب افراد نیز بر اساس شاخص‌های تعیین شده در همان شورای ادبی نهاد کتابخانه‌ها در سطح کشور است و ضرورتی ندارد که فعال عرصه انقلاب یا شاعر مورد تقدیر زاده همان استان باشد بلکه هدف تجلیل از افرادی است که در ان استان فعال هستند. 

این درحالی است که شاعران بومی بسیاری در استان در حوزه انقلاب فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آقایان احد ده‌بزرگی، محمد مرادی، محمدحسین انصاری‌نژاد و پروانه نجاتی در این مراسم تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول