اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای طرح شهید برونسی در ساوه/ رفع موانع تولید ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از اجرای طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای برطرف ساختن موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در این شهرستان با هدف تولید کالای ایرانی خبر داد.

اجرای طرح شهید برونسی در ساوه/ رفع موانع تولید ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی

حجت‌الله دستجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه از اجرای طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای برطرف ساختن موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در این شهرستان با هدف تولید کالای ایرانی خبر داد و گفت: در این طرح ۴ گروه کارآمدان، تولیدیاران، سفیران و رصدگران تولید مشارکت و همکاری می‌کنند.

وی افزود: گروه کارآمدان به‌عنوان حلقه اول طرح شهید برونسی در سطح پایگاه‌های بسیج کارگری در کارخانجات شکل می‌گیرند و با اشرافی که به مسائل هر کارخانه دارند، آسیب‌های واحدهای تولیدی و قشر کارگری را احصا کرده و در اختیار گروه دوم یعنی تولیدیاران می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: گروه تولیدیاران که در سطح حوزه بسیج کارگری و با فعالیت مهندسان و متخصصان بسیجی تشکیل می‌شود، می‌توانند موانع تولید را برطرف کرده و یا برای رفع آنها راهکار ارائه دهند.

دستجانی خاطرنشان کرد: در این راستا موانع فراروی ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی رفع شد و هم‌اکنون دو واحد تولیدی دیگر در شهر صنعتی کاوه که مشکل تأمین مواد اولیه دارند نیز موانع فرارو به‌زودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: جامعه کارگری شهر صنعتی کاوه در ساوه ۵۴ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سرکشی به خانواده‌های آنان همواره در اولویت کاری حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه قرار داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به این‌که مسئولان ساوه مانند امام‌جمعه ساوه، فرماندار ساوه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه و... همواره در کنار بسیجیان این حوزه قرار داشته‌اند، افزود: بسیاری از موانع توسعه تولید با همکاری و تعامل منسجم ادارات با واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل شده است.

دستجانی با اشاره به فعالیت‌های این حوزه در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: ایجاد احساس آرامش روانی و ضدعفونی معابر و اماکن شهر صنعتی کاوه و سالن‌ها و انبار واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی گروه جهادی بسیج، همکاری برای صدور مجوز از سوی دانشکده علوم پزشکی ساوه برای تولید استریل و محلول ضدعفونی‌کننده، برگزاری رزمایش مؤمنانه در دو بخش نقدی و کالا با مشارکت صاحبان صنایع و خیران (تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی به همراه پک بهداشتی) برای خانواده‌های روستایی نیازمند، برگزاری جشن مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش نشاط اجتماعی و اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با کرونا با حضور بسیجیان داوطلب آموزش‌دیده از مهم‌ترین برنامه‌های این مدت بوده است.

وی، با اشاره به گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ۴۲ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های این دهه محدود به برگزاری سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا، گل‌باران گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب در دو واحد صنعتی، دیدار با امام‌جمعه ساوه، برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته والیبال و فوتسال (آقایان) و مسابقات دارت (بانوان)، با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و با هدف نشاط اجتماعی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به حضور خادمیاران رضوی در برخی از واحدهای صنعتی گفت: حضور آنان عطر خوش متبرک رضوی را پراکنده ساخت که این مهم در ارتقای ارزش‌های دینی و معنوی بسیار سازنده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول