اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم | غرش یکی از محصولات استراتژیک هپکو در کارخانه غرش یکی از محصولات استراتژیک هپکو در کارخانه طنین انداز شد و مورد تست خاکبرداری قرار گرفت.
۱۳۹۹-۱۱-۲۷ ۲۱:۱۳ http://fna.ir/f2jp8t
0

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ امروز بعد از مدت‌ها سکوت در غول صنعت ایران و خاورمیانه، غرش یکی از محصولات استراتژیک هپکو در کارخانه طنین انداز شد و مورد تست خاکبرداری قرار گرفت.

این محصول که یکی از تولیدات کاملا داخلی و بومی شرکت هپکو است، توسط مهندسان و متخصصان این شرکت طراحی و ساخته شده است.

امروز و همزمان با اعتراض صنفی کارگران و مسدود کردن ریل راه آهن و مبارزه برای بقای هپکو، تعدادی از کارگران امروز این بیل طراحی شده را مورد تست قرار دادند که نتیجه و عملکرد مثبتی داشت.

به گزارش فارس امروز جمعی از کارگران هپکو که همچنان برای بقای این شرکت تلاش می‌کنند، در اعتراض به عدم حل و فصل چالش بدهی‌ یک هزار و 200 میلیاردی این شرکت در مقابل پل شهید بختیاری دست به تجمع صنفی زدند، این در حالی است که در آن سو نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس پیرامون عدم تحقق موضوع تهاتر بدهی‌های شرکت وزیر تعاون را به مجلس کشاندند که با قول وی مبنی بر طرح مسئله در نشست روز چهارشنبه هیات وزیران همراه بود.

حال باید دید آیا این وعده وزیر تعاون عملیاتی می‌شود یا خیر، و یا اینکه در صورت موافقت هیات وزیران، این مصوبه عملیاتی خواهد شد یا به لیست مصوبه‌های غیراجرایی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/خ

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول