اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همکاری سپاه با شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی/30 هکتار از اراضی کمربندی شهرکرد آزاد شد

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: با همکاری سپاه استان 30 هکتار از اراضی کمربندی شهرکرد آزاد شد و جاده سلامت نیز به بهره‌برداری رسید.

همکاری سپاه با شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی/30 هکتار از اراضی کمربندی شهرکرد آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی ظهر امروز در در نشست با فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان با اشاره به تعامل خوب بین مجموعه مدیریت شهری و سپاه گفت: تعامل شهرداری شهرکرد با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران نشان‌گر فهم مشترک و اهدافی است که همه ما دنبال آن هستیم و این درک مشترک دوطرفه، منطقی و منسجم است.

شهردار شهرکرد افزود: مشارکت سپاه پاسداران در اجرای پروژه‌ها و کمک به نیازمندان در عرصه‌های مختلف سبب جلب رضایت مردمی شده است.

وی با اشاره به حضور قرارگاه خاتم الانبیا در استان بیان کرد: در حال پیگیری آغاز عملیات پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم هستیم که با مشارکت این قرارگاه اجرا خواهد شد.

عبدالغنی با بیان اینکه تعامل و اقدامات مدیریت شهری و سپاه می‌تواند به نحوی صورت پذیرد که از مسائل فرهنگی شهر صیانت شود، ادامه داد: انجام مطلوب امور فرهنگی در یک شهر و دستیابی به توسعه در گرو تعامل سازنده و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های مسؤول و مرتبط است.

عبدالصادق نجفی معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد نیز با بیان اینکه با تلاش و همکاری سپاه استان 30 هکتار از اراضی کمربندی شهرکرد آزاد و جاده سلامت نیز به بهره‌برداری رسید، گفت: اراضی بعضاً برای احداث فرهنگسرا و یا مجتمع‌های فرهنگی پیش‌بینی شده که راکد مانده است، بنابراین می‌طلبد در راستای به‌کارگیری این اراضی از ظرفیت سپاه استفاده شود.

انتهای پیام/3339/م
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول