اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

زخمی شدن ۵ نفر براثر حمله گرگ به یک روستا در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: براثر حمله گرگ به روستای گورپان از توابع بخش مرکزی اسفراین، ۵ نفر از اهالی این روستا زخمی و راهی بیمارستان شدند.

زخمی شدن ۵ نفر براثر حمله گرگ به یک روستا در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی اسفراین با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمله یک قلاده گرگ گرسنه به اهالی روستای گورپان از توابع شهرستان اسفراین، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد که در پی حمله این گرگ گرسنه متأسفانه ۵ نفر از اهالی این روستا به‌شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان اسفراین تحت درمان است. 

فرمانده انتظامی اسفراین در پایان با اشاره به اینکه حمله حیوانات وحشی در مناطق کوهستانی همواره دور از انتظار نیست، تاکید کرد: از شهروندان عزیزی که در این مناطق زندگی می‌کنند انتظار می‌رود تا قبل از تاریکی هوا به منزل بازگشته و مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا دچار این‌گونه مشکلات نشوند.

انتهای پیام/د/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول