اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

14 مرکز فعال جهت انجام تست کرونا در قزوین

معاون هماهنگ‌کنندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: ۱۴ مرکز در شهر قزوین فعال بوده و تست‌های کرونا در این مراکز انجام می‌شود.

14 مرکز فعال جهت انجام تست کرونا در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کنندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در جلسهٔ ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل استانداری قزوین تشکیل شد، گفت: از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری همکاران ما در قالب قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) حضور مؤثر و ارزشمندی در جهت مبارزه با این ویروس منحوس داشتند، به نحوی که با همکاری سپاه پاسداران، بیمارستان رحیمیان البرز که تعطیل شده بود احیا شده و برای خدمت‌رسانی کرونا مجدداً راه‌اندازی شد.

وی افزود: 1 هزار و 16 نفر در قالب تیم‌های رهگیری و 404 پایگاه فعال در تیم‌های مراقبتی سازماندهی شدند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

این مسؤول ادامه داد: ۱۴۶ نفر در قالب تیم‌های مراقبت در منزل از بیمارانی که نیاز به مراقبت داشتند به 1 هزار و 360 نفر در منزل ارائهٔ خدمات کردند که شامل مراقبت در منزل، انجام تست در منزل، معاینه در منزل و سایر خدمات بود.

طاهرخانی اظهار کرد: ۱۴ مرکز در شهر قزوین فعال بوده و تست‌های کرونا در این مراکز انجام می‌شود.

این مسؤول در پایان آمار تحلیلی و جزئی از اقدامات قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا و فعالیت تیم‌های رهگیری را ارائه داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول