اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

هزینه سنگین دفاتر خارجی فروش بلیت هما/هر 6 ماه 2000 میلیارد برای بازپرداخت اقساط می‌خواهیم

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه دفاتر خارجی هما هزینه‌های زیادی دارد، گفت: برای بازپرداخت وام‌های ارزی و ریالی هما در سال 1400 بالغ بر 2000 میلیارد تومان در هر 6 ماه نیاز داریم.

هزینه سنگین دفاتر خارجی فروش بلیت هما/هر 6 ماه 2000 میلیارد برای بازپرداخت اقساط می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی رضا برخور، امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت مالی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:‌ ایران ایر در یک دهه گذشته سوددهی نداشته است.

وی ادامه داد: مشکلاتی عدیده‌ای همچون بدهی چند صد میلیون دلاری و چند هزار میلیارد ریالی و بازپرداخت وام‌های ارزی و ریالی که در سال 1400 بالغ بر 2000 میلیارد تومان در هر 6 ماه می‌شود، نیازمند یک حرکت جهادی برای خروج از این وضعیت است.

مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط موجود، میزان هزینه‌های شعب خارج از کشور چگونه است؟ اظهار کرد: دفاتر خارجی هزینه‌های زیادی دارد که می‌توان به دفتر شعبه پاریس اشاره کرد که هر سه ماه باید مبلغ ۲۰۰ هزار یورو برای اجاره این دفتر پرداخت کنیم.

برخور یادآور شد: ایران ایر مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان بابت تسهیلات کرونا دریافت کرده که بخش عمده آن صرف پرداخت حقوق و مزایا کارکنان و بازنشستگان هما شد و مابقی آن بابت خرید قطعات هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول