اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نگران آلودگی هوای همدان هستیم

مسوول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه نگران آلودگی هوای همدان هستیم گفت: همدان را به هوای پاک می‌شناختند اما متاسفانه روزهای آلوده در آن در حال افزایش است.

نگران آلودگی هوای همدان هستیم

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همدان را به هوای پاک می‌شناسند اما متاسفانه تعداد روزهای آلوده در این شهر بیشتر می‌شود اظهار کرد: متاسفانه هر سال آلودگی ترافیکی، CO۲، No۲، ازون و ذرات معلق بیشتر می‌شود و میانگین آن در استان و شهر همدان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط همواره طوری باشد که همدان عاری از آلودگی باشد گفت: نگرانی به خاطر آلودگی وجود دارد و امیدوارم اقدامات پیشگرانه در این زمینه انجام گیرد.

مسوول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پاسخ به اینکه این روزها وضعیت آلودگی تهران نگران‌کننده است و آیا همدان هم این شرایط را دارد افزود: بله، خصوصا در مرکز شهر در ساعات اوج ترافیک و در روز که هوا پایداری زیادی دارد به ویژه در دی‌ماه شاهد آلودگی هستیم.

وی بیان کرد: وجود ذرات آلاینده در مرکز شهر به خاطر ترافیک افزایش می‌یابد از طرف خوشبختانه دو سال است که با افزایش بارش‌ها مواجه هستیم و خیلی نگرانی در خصوص ذرات گرد و غبار نبود اما امسال چون بارش‌ها کمتر شده ممکن است ریزگردها و گرد و غبار را از کشورهای غربی مانند عراق و کویت داشته باشیم.

خدابخشی در پایان سخنانش تاکید کرد: بخش‌هایی از استان‌ همدان نیز در حال خشک شدن است و این موضوع پدیده گرد و غبار را ایجاد می‌کند که می‌تواند استان هم منشأ گرد و غبار باشد.
 
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول