اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بنیاد برکت در میدان توسعه «نهبندان» | افتتاح ۵ پروژه ورزشی در روستاهای محروم

۵ پروژه ورزشی در نهبندان از طریق اعتبارات شهرستانی و کمک بنیاد برکت به عنوان معین اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر ٣۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

بنیاد برکت در میدان توسعه «نهبندان» | افتتاح ۵ پروژه ورزشی در روستاهای محروم

به گزارش خبرگزای فارس از نهبندان، مجید بیکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهرستان نهبندان طی روزهای آتی با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و بنیاد برکت افتتاح می‌گردد.

وی افزود: با توجه به‌ضرورت توجه به قشر جوانان و نیاز آنان در نقاط روستایی، هدف‌گذاری ایجاد پروژه‌های ورزشی در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته، پنج مورد زمین چمن مصنوعی در شهرستان نهبندان آماده بهره‌برداری و افتتاح می‌باشد.

فرماندار نهبندان از سفر مسؤولین وزارت ورزش و جوانان به شهرستان نهبندان خبر داد و اضافه کرد: پنج زمین چمن مصنوعی شهر شوسف و روستاهای چهار فرسخ، طبسین علیا، چاهشند و میغان طی هفته جاری با حضور مسؤولین وزارت ورزش و جوانان و بنیاد برکت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است این ۵ پروژه از طریق اعتبارات شهرستانی و کمک بنیاد برکت به عنوان معین اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر ٣۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول