اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دهیاری‌های سمنان به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از اتصال دهیاری‌های استان سمنان به سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان خبر داد.

دهیاری‌های سمنان به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند

مهدی صمیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دهیاری‌های استان سمنان با تلاش‌های انجام‌شده به سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان متصل می‌شوند.

او گفت: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری چاپگرها، افزایش سرعت انتقال و پیگیری مستندات و مکاتبات ازجمله مزیت‌های استفاده از سامانه اتوماسیون اداری استانداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: ۲۵۵ دهیار در روستاهای استان سمنان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، ۷۰ درصد دهیاران به زیرساخت‌های لازم مانند اینترنت و کامپیوتر برای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند.

صمیمیان بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک در روستاها و دسترسی تمام دهیاری‌های استان به سامانه اتوماسیون اداری (سامانه دولت) با جدیت پیگیری می‌شود.

او گفت: کلاس آموزش چگونگی بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری برای دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: سیستم اتوماسیون اداری در واقع یک سامانه جامع و یکپارچه نرم‌افزاری برای مدیریت کردن گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است.

صمیمیان افزود: تلاش برای کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌نگاری‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق دهیاران به دلیل عدم آگاهی از دیگر مزایای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری است.

او گفت: سامانه دولت در دهیاری‌های استان سمنان با مساعدت معاونت منابع انسانی استانداری و با پیگیری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت و اداره کل اداری و مالی استانداری سمنان در دست راه‌اندازی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول