اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان تهران: احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک تسریع شود

دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار افزایش تعداد شیفت‌های کاری، به منطور تسریع در اجرا و تکمیل پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، برای حفظ حقوق عامه و کاهش بار ترافیک اطراف بازار بزرگ تهران شد.

دادستان تهران: احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اهمیت موقعیت بازار تهران به عنوان هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه بازار، پر ترافیک‌‎ترین نقطه شهر است و لذا باید سطح دسترسی‌ها به مترو و بازار به نحوی تدارک دیده شود که هم کم‌ترین ترافیک را ایجاد کند و هم سریع‌ترین زمان ممکن برای جابه‌جایی مسافران و عابران فراهم شود.

وی دلیل بازدید خود از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک را رسیدگی به مطالبه مردم در زمینه رفع مزاحمت ترافیکی در منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۴ تاکنون در دست اقدام است و به گفته مسؤولان شهرداری ظرف ۸-۷ ماه اخیر با توجه به سپردن کار به پیمانکار جدید، سرعت بالایی گرفته و پیشنهاد من این است که با افزایش یک یا دو شیفت کاری و تسریع در اجرای پروژه، زمینه رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: فرآیند احداث پروژه بنا شده در حال حاضر برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کند و موجب اعتراض و نارضایتی بوده و انتظار ما از شهرداری این است که با تلاش و وقت‎‌گذاری بیشتر و افزودن شیفت‌‎های کاری، سرعت بیشتری به کار بدهند.

در این برنامه معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه نسبت به اتمام مراحل کار تا پایان تابستان سال آینده ابراز امیدواری کرد.

محمدحسن صبوری‌دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر قسمت غربی پروژه به پایان رسیده، اظهار کرد: دلیل اجرای طرح، این بود که ورودی‌‎های متروی تهران در ایستگاه ۱۵ خرداد، کفاف جمعیت را نمی‌داد و فقدان آسانسور و پله برقی در ایستگاه مترو دسترسی افراد دارای معلولیت، جانبازان و مادرانی که فرزندان خود را با کالسکه می‌آوردند، را به مترو غیرممکن کرده بود.

وی گفت: در اجرای این طرح احداث دو ورودی جدید با چهار پله‎ برقی و ۸ دستگاه آسانسور پیش‌بینی شده که امروز قسمت غربی به پایان رسیده و ظرف چند روز آینده به بهره‌‎برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب تهران در برنامه بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک تهران، رحمانیان معاون اول دادستان تهران، صاحبی پسندیده معاون دادستان در امور پرونده‌های خاص، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و صبوری دیلمی معاون فنی و مهندسی شهرداری همراهی کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول