اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در دست احداث بودن ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث است.

در دست احداث بودن ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه روز از شبکه استانی دنا با اشاره به در دست احداث بودن ۸ اقامتگاه بوم‌گردی گفت: از این تعداد چهار اقامتگاه در شهرستان‌دنا،یک مورد در بویراحمد، دو اقامتگاه در شهرستان‌چرام و یک مورد در شهرستان باشت است.

صفایی با بیان اینکه این اقامتگاه‌ها توسط بخش‌خصوصی و حمایت‌های دولت در حال احداث است اظهار کرد:میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌های گردشگری به صورت میانگین 50درصد است.

وی ادامه داد: با اتمام این طرح ها تعداد اقامتگاه‌های بومگردی در کهگیلویه و بویراحمد به 14اقامتگاه می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و امکانات  حوزه‌گردشگری استان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروزه گردشگری در اقتصاد استان جایگاه ویژه ای به لحاظ اشتغال و درآمد زایی دارد.
صفایی خاطرنشان کرد: تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های استان در فضای مجازی، تهیه بالغ بر ۴۰۰ دقیقه مستندهای تبلیغی، کتاب‌های دو زبانه و شرکت در جشنواره‌ها از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری  بوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول