اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

۴ پژوهشکده و یک مرکز تندرستی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد

مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

۴ پژوهشکده و یک مرکز تندرستی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم صبح امروز پروژه‌های آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی را برای فعالیت در سال تحصیلی جدید افتتاح کرد.

دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، کتابخانه، زمین چمن مصنوعی، پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی و ساختمان شماره ۲ پژوهشکده فرهنگ و ارتباطات پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی پژوهشکده تحول علوم انسانی و مرکز تحقیقات علوم شناختی از جمله مراکز به بهره برداری رسیده توسط وزیر علوم است.

* وزیر علوم ۵ مجموعه آموزشی پژوهشی علامه طباطبایی راه اندازی کرد

با دستور منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری مجموعه خوابگاه شهید مهدیه با هدف آموزشی، اقامتی و خوابگاهی افتتاح شد. همچنین مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در مراسم افتتاح مجموعه خوابگاهی مهدیه گفت : این مجموعه جز ۱۰۶ پروژه خوابگاهی است که با همکاری خیرین به مرحله بهره برداری رسیده است که می تواند نقش مهمی در رفاه دانشجویان دارد. 

جواد کاشانی رئیس کلینیک حقوقی و مرکز شبیه سازی ملی نیز گفت: این کلینیک یک بسته بالقوه علمی آموزشی و خدماتی بوده که نیاز همه دانشجویان است زیرا دانشجویان باید خدمات عملی را آموزش ببینند تا بتوانند با قدرت بیشتری وارد بازار کار شوند. موفقیت این کلینیک بستگی به حمایت ها دارد.

غلامعلی چگینی رئیس مرکز تحقیقات چین شناسی در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این مرکز از دیماه سال۹۷ شروع به کار کرد؛ چین پدیده نظام بین الملل است و با ۱۲۰ کشور دنیا پیمان راهبردی دارد اما ما هیچ درس مشخصی با چین نداریم و درخواست دارم وزارت علوم توجه ویژه ای به کشور چین داشته باشد چون ۴۰ درصد اقتصاد کشور مربوط به این کشور است. باید بگویم مرکز تحقیقات چین اولین مرکز در غرب آسیاست که با همکاری دانشگاه‌های چین ساخته شده است و اکنون نیازمند کتابخانه و سایت برای ارتباطات بین الملل داریم.

سید سعید میرواحدی رئیس کلاس های ترکیبی دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم افتتاح کلاس‌های ۲ گان گفت: باید بگویم کلاس های ۲ گان کلاس هایی هستند که ترکیبی از کلاس حضوری و مجازی است که امکانات الکترونیکی خوبی وجود دارد؛ این کلاس‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا اکنون  ۵ دانشجوی حضوری را پوشش می دهد.

یوسف  قاسمی رئیس مرکز رشد و شتاب‌دهنده علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما با دادفلامینگو، گروه جامع دانش بنیان در تجاری سازی نوآوری در مسیر پیشرفت قرار داریم زیرا این گروه موفق به جذب سرمایه میلیاردی شده است.

نتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول