اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان در بدمینتون بانوان پتانسیل بالایی دارد

نائب‌رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: اصفهان در بخش بانوان پتانسیل بالایی دارد و باید حمایت ویژه‌ای از بانوان در بدمینتون صورت بگیرد.

اصفهان در بدمینتون بانوان پتانسیل بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فریبا مددی صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون اصفهان اظهار‌ داشت: اصفهان از استان‌هایی است که پتانسیل بالایی دارد و اعضای زیادی در کمیته‌های تخصصی فدراسیون بدمینتون دارد.

نائب‌رئیس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: اگر همه با یکدیگر همکاری کنند، می‌توانند در جهت رشد و توسعه بدمینتون اصفهان قدم بردارند.

وی تصریح کرد: سومین دوره برنامه فدراسیون را تدوین می‌کنیم، خوب است هیأت بدمینتون اصفهان نیز چشم‌انداز چهار ساله خود را مشخص کند و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

مددی در پایان گفت: اصفهان در بخش بانوان پتانسیل بالایی دارد و باید حمایت ویژه‌ای از بانوان در بدمینتون صورت بگیرد؛ در فدراسیون نیز هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان وجود ندارد.

باید از همه ظرفیت‌های بدمینتون اصفهان استفاده شود

سید محمد طباطبایی نیز در این مجمع اظهار داشت: بدمینتون اصفهان از دیرباز جایگاه خاصی در کشور داشته است، فراز و فرودهایی را داشته است؛ هیأت دوره‌ای سرپرستی طولانی و حتی دوره‌ای بدون سرپرست را پشت سر گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امیدواریم با مشخص شدن رئیس هیأت، شاهد بازگشت بدمینتون اصفهان به جایگاه خودش باشیم؛ باید برنامه چهار ساله هیأت بدمینتون اصفهان تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف و سیاست‌های اداره کل ورزش اصفهان، تلاش می‌کنیم هیأت‌های ورزشی و شهرستان‌ها را در مسیری قرار دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشند؛ با ارائه برنامه اداره کل، امیدواریم افق‌های روشنی در مقابل هیأت‌های ورزشی قرار گیرد.

طباطبایی تصریح کرد: همانند سایر هیأت‌های ورزشی، در کنار هیأت بدمینتون خواهیم بود تا از همه ظرفیت‌های بدمینتون استفاده شود، باید نگاه به جایگاه ویژه پیش‌کسوتان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول