اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان با شکست استقلال صدرنشین شد/ پایان خوش نیم‌فصل برای نویدکیا

تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان به پیروزی رسید.

سپاهان با شکست استقلال صدرنشین شد/ پایان خوش نیم‌فصل برای نویدکیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری سپاهان همراه بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند گل نخست بازی را نیز به ثمر برسانند؛ استقلال نیز بیشتر در حال پیدا کردن خودش در زمین نقش‌جهان بود.

در ادامه نیمه اول بازی بیشتر در میان زمین ادامه داشت و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی به دومین گل دست پیدا کرد؛ نیمه اول با برتری 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان محمود فکری در استقلال با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دنبال جبران گل‌های خورده بودند اما طلایی‌پوشان با دفاع منطقی و خوب مانع از ایجاد موقعیت خطرناک استقلالی‌ها شدند.

در ادامه نیمه دوم نیز بازیکنان استقلال راهی برای رسیدن به دروازه سپاهان پیدا نکردند و سپاهان به خوبی از دروازه دفاع کرد؛ این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید و شاگردان نویدکیا با 28 امتیاز به صدر جدول رفت.

داور: وحید کاظمی

کمک‌داوران: محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو و حمیدرضا افشون

کارت زرد: محمد کریمی دقیقه 32، امید نورافکن دقیقه 42 و دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه 49 از سپاهان - آرش رضاوند دقیقه 34 و سیاوش یزدانی دقیقه 53 از استقلال

کارت قرمز: -

گل: سجاد شهباززاده دقیقه 14 و سروش رفیعی دقیقه 35 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی (محمدرضا مهدی‌زاده)، سروش رفیعی (یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی (محمدرضا خلعتبری)، محمد محبی (رضا میرزایی) و سجاد شهباززاده (روح‌اله باقری)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب استقلال تهران:

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی (محمدحسین مرادمند)، محمد دانشگر، عارف غلامی (محمد نادری)، وریا غفوری (محمدحسین فلاح)، بابک مرادی، آرش رضاوند (مسعود ریگی)، مهدی مهدی‌پور (احمد موسوی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 4

امید نورافکن از سمت راست خط دفاعی استقلال حرکت کرد و ضربه خود را روانه دروازه استقلال کرد که رشید مظاهری با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

- دقیقه 14

پاس زمینی محمدرضا حسینی در مقابل دروازه استقلال به شهباززاده رسید و این بازیکن با یک ضربه راحت گل نخست سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 35

ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه استقلال به سود سپاهان اعلام شد که ضربه سروش رفیعی به دومین گل سپاهان تبدیل شد.

- دقیقه 46

شروع بازی در نیمه دوم با بازیکنان سپاهان بود و در همان ابتدا روی اشتباه دروازه‌بان استقلال محبی صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

- دقیقه 72

ضربه از راه دور سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول