اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده مفتاح رهنورد/مدیرعامل آزاد شد اما طلبی پرداخت نشد

یکی از شاکیان پرونده مفتاح خودرو رهنورد گفت: مدیرعامل این شرکت حدود 4 ماه است که با قید وثیقه آزاد شده اما اقدامی برای پرداخت مطالبات مردم نکرده است.

فارس من| درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده مفتاح رهنورد/مدیرعامل آزاد شد اما طلبی پرداخت نشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «عدم انجام تعهدات شرکت مفتاح رهنورد» خواستار پیگیری این موضوع شده اند.

در این مورد مرتضی جاسبی یکی از شاکیان پرونده شرکت مفتاح خودرو رهنورد به خبرنگار فارس گفت: این شرکت حدود 1600 شاکی دارد و در حال حاضر با مشکل عدم ایفای تعهدات مدیران شرکت روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد حدود 4 ماه است که با وثیقه از زندان آزاد شده است، گفت: انتظار داشتیم در این مدت با شاکیان کنار بیایند و طلب مردم را پرداخت کنند اما این اتفاق نیفتاده و جواب شاکیان را با تندی می‌دهند.

وی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده مفتاح رهنورد شد و ادامه داد: دادگاه‌های رسیدگی به اتهامات شرکت مفتاح رهنورد در حال برگزاری است اما مدیرعامل این شرکت به جای دریافت رضایت شاکیان، از تسویه حساب با آنها خودداری کرده و جواب قانع‌کننده‌ای به مردم نمی‌دهد.

وی ادامه داد: برخی شاکیان طلب 20 یا 30 میلیون تومانی از این شرکت دارند اما مدیران شرکت با وجود پرداخت وثیقه و هزینه‌های بالای چند وکیل حتی حاضر به پرداخت طلب‌های کوچک هم نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول